40. dvojzkoušky + 1 - 10. 10. 2015 Horní Počernice

12.10.2015 14:47

V sobotu 10. 10. 2015 odpoledne jsem si odskočila od sledování MS na trojzkoušky do Horních Počernic. Dorka posledních čtrnáct dní svědomitě regenerovala utržené kousance a ač jsem tomu nevěřila, do soboty byla v pořádku a mohli jsme vyrazit v plné sestavě. Tratě Veroniky Vostré byly přesně takové, jak jsem očekávala. Žádná velká technika a hodně přímých linií.

Hned v prvním běhu se ukázala absence tréninku a Dorka si dělala co chtěla. Alfík po dlouhé době dvě tyčky dole. Moje smůla, nějak špatně jsem si to rozvrhla a nestihla ho vůbec rozeskákat. Jinak celkem pěkný běh až na to, že mi těsně před startem prokousl dva prsty až cákala krev. Ve druhém běhu už jsme byli připraveni. Alf rozcvičen, prsty zalepeny a byl z toho čistý běh a 1.místo. Dorka už upustila páru a dala to taky čistě a 2. místo. Mise tedy splněna, poslední zkouška potřebná pro udělení titulu A3Ch ulovena, hurááá. Třetí běh už postrádal koncentraci. Alf skočil kladinu, nevešel se na nástupku houpačky a vypadl ze slalomu. I tak byl jediný, který doběhl všechny tři běhy a ulovil 1. místo v součtu. Moje malá "žampiónka" jedna chyba, ani nevím kde. 

Áďoš zůstal doma s Víťou a nevím nevím, jestli mě ještě někam pustí samotnou. Pokaždé, když odjedu, něco se semele a tatínek je z toho kapku na prášky. Tentokrát proběhlo extra velké blitíčko. 

Foto: Martina Irglová