Dva měsíce

17.05.2015 10:31

Adámkovi dvouměsíčniny jsem oslavila tak, že jsem 16. 05. vyrazila s foxlatama na celý den na závody a sice Kácovský Tuplák 1. Pavián zůstal doma v péči tatínka a babičky. Přijeli se na nás podívat akorát na oběd, jinak zvládli krmení z lahvičky s nasysleným mlíkem. Pro mě to bylo prima odreagování, škoda, že takových dnů není více.

Po půlroční pauze a třech trénincích to bylo naše první pořádné běhání. Německý rozhodčí Rene Blank připravil krásné běhavé tratě a hafani vše zvládli nad očekávání dobře. Ranní jumping s Dorkou 6. místo s jedním odmítnutím. Alfík krásný čistý běh s diskem na poslední skočce, škoda. Zkouška se nepovedla ani s jedním. Dorka jedno mnou zaviněné odmítnutí a netrefený slalom. Alfík skončil hned na začátku v tunelu místo na kladině, ale jinak všechny zóny byly a tyčky nepadaly. Na závěr se běžela netradičně štafeta. Oba foxíky jsem udala do dvojice s někým jiným a byla z toho dvakrát bedna. Dorka svou část zvládla čistě, bíglí parťačka vyrobila jedno odmítnutí a bylo z toho 3. místo. Alfík sundal jen jednu tyčku a to běžel část se zónovkama, náš šeltií kolega zaběhl čistě a super rychle a katapultoval tím naši dvojici na 1. místo

Foto: ayam

Celkově jsem si celý den moc užila, už mi to běhání hrozně chybělo. K tomu krásné slunečné počasí, milá společnost, dobře zásobená kantýna a nečekané výkony mých úžasných foxodlaků. Na závodech jsem působila i jako pomocník a musím teda přiznat, že mě to dost vyčerpalo. Poslední dobou (rozuměj dva měsíce) toho moc nenaspím a energie schází. Adámek spí sice krásně, už zvládá bez problémů 6h v kuse a někdy i déle, ale mě stejně vzbudí každý jeho hlasitější zvuk a strašně dlouho mi pak trvá než zase usnu. 

No a aby to nebylo jen o psech Adámek za ty dva měsíce nabral skoro dvě kila a vyrostl z prvních dupaček. Už se na nás chechtá, sleduje hračky a celkově je vidět, že v mozečku už mu něco šrotuje. Víťa nějak nestíhá aktualizovat fotogalerii, takže jsem pár nových, ovšem hodně nekvalitních, fotek nouzově umístila na ZDE