Novoroční

23.12.2014 11:13

Nejhektičtější část roku je za námi. Honička s dárky, spousta návštěv a cestování. K tomu totálně rozbordelený dům připravený k dodělání hned několika věcí najednou. Alespoň první novoroční víkend jsme se hodili lehce do klidu a trošku si odpočinuli. A cože jsme tedy od poslední aktualizace s psíkama všechno zvládli?

V sobotu 13. 12. 2014 jsme vyrazili na tradiční adventní výlet Active Dog. Sešla se smečka 9 psů a za téměř jarního počasí jsme vyrazili prozkoumat část lesů v okolí Kozmic

Hned následující den 14. 12. 2014 jsme si zajeli jen tak tréninkově zalovit na coursing do Hrušova. Foxálové se proběhli společně a baví je to náramně. Už zvuk navijáku z nich dělá běsnící příšery a kdybych jim na konci nepodstrčila vlastní přetahovadla, ze střapečku by toho moc nezbylo. Alfík tam měl bohužel menší konflikt s jednou vlkodavkou. Byl v tom zcela nevinně a ještě k tomu na vodítku, ale mladá fena nějak nechtěla respektovat, že on se s ní kamarádit rozhodně nebude. Odnesl to natrženým bokem. Hojilo se to dva týdny, ale Alfík je naštěstí  pěkný drsoň a na dobré náladě mu to rozhodně neubralo. 

Na klubovém závodě Vánoční agilitění 21.12. 2014 se ale mohla proběhnout jen Dorka. Parkury nebyly nijak extra běhavé, takže je v pohodě zvládla i těhule. Počasí taky vyšlo skoro jarně a já si to moc užila. Medaile z toho letos nebyla, což je vlastně dobře. Alespoň je krásně vidět, jak naši stájoví kolegové dělají velké pokroky.  

Štedrý den jsme strávili ještě doma. Celý den jsme finišovali s balením dárků, které jsme teprve 23. nakoupili. Největší radost z Ježíška měli samozřejmě foxíci. Vánoční hračky jim nechávám neomezeně a letos se mi podařilo vybrat opravdu extra odolného  lišáka  a králíka, kteří poprvé v historii přežili bez úhony až do dnešních dnů (o několika dalších vánočních exemplářích to bohužel říct nemůžu). Pak už nás čekal odjezd na Moravu, kde jsme ve víru návštěv setrvali až do 30.12. Domů jsme přivezli ohromnou spoustu věcí, které prý miminko nutně potřebuje. Obzvláště jedna z babiček se velmi činí a zdá se, že sami už nebudeme muset kupovat skoro nic. Všechny věci jsme zastlali do postele, a napadá mě jen: škoda, že to nepůjde udělat i s miminkem.

Poslední akce loňského roku byl již tradiční kostýmový Silvestrovský canicross. 31. 12 2014 dopoledne jsme se sešli opět v Českém Štrnberku u Houžvičků a trošku vyběhali vánoční cukroví. Víťa s Alfíkem pokořili delší trasu cca 4.7 km v nejychlejším čase ze všech zůčastněných a získali 1. místo. Já s Dorkou jsem nastoupila už jen na tu kratší cca 2,3 Km s plánem jít rychlejší chůzí. Cítila jsem se ale dobře, takže jsem naskočila do klusu, doběhla až do cíle a kupodivu nebyla ta nejpomalejší. Na závěr jsem ještě alias DÝNĚ zvítězila v anketě o nejlepsí kostým a na rok s námi bude bydlet putovní trpajzlík.

3. 1. 2015 pořádala Jitka další díl Zimního poháru ve Všeticích. Po delších úvahách jsem se rozhodla už neběhat a tak jsem tuto akci absolvovala jen jako pomocník. Bylo to takové divné být na závodech bez psů. Chvílema jsem ostatním dost záviděla, ale přeci jen už jsem trochu nemotornější a riskovat nějaký pád by bylo hodně nezodpovědné. 

Tak to bylo ve zkratce dění posledního měsíce, teď už nás čeká až do jara převážně samé lenošení, ale nějaký zápis se snad ještě objeví.