Podzimní dvojzkoušky BADAFA - 26. 09. 2015 Řepčice

29.09.2015 15:44

Měli jsme v plánu akční prodloužený víkend, bohužel vyšla jen část. V sobotu 26. 09. 2015 jsme vyrazili do Řepčic lovit zkoušky. Limit účastníků byl malý, celá kategorie A3 čítala osm závodníků, a tak jsem nechala Adámka doma s tím, že bude za chvíli odbyto. Hodinový skluz na uvítanou mě trošku rozhodil, ale pak už to mělo rychlý spád, možná až moc. V médiích jsem totiž soutěžila jen sama se sebou a tak jsem absolutně nestíhala připravit psy a koncentrovat se na běh o vyplivnutých plících radši ani nemluvě. Psi flákali zóny a celkově jsme si úplně nerozuměli. Z běhání jsem tak neměla vůbec dobrý pocit, přesto se nám povedlo něco ulovit. Alfík s Dorkou prý spolu nechtějí stát na bedně a tak si každý odvezl jednu diskvalifikaci a jedno 1. místo. První zkoušku vyhrála Dorka, tu druhou Alf, oba s čistými běhy. Jitce opět díky za natočení videa: Alf, Dorka.

V pondělí jsme měli v plánu canicrossový závod Hon na Václava. V neděli večer jsem vezla pokousanou Dorku na veterinární pohotovost do Prahy. Německý ovčák je jiná váhová kategorie a tak má pěkně natrženou prdelku, naštěstí jsou to jen tržné rány, ale bůh ví, jak dlouho se bude dávat do kupy. Adámka taky skolila nějaká viróza a tak jsem místo běhání celý den ošetřovala marody, ach jóóó.