Špulka race - 29. 09. 2018 Lbosín

10.10.2018 11:36

4. ročník místního běžeckého závodu na rozhlednu Špulka se uskutečnil v sobotu 29.9.2018. Pořadatelé se nám termínově trefili do volného víkendu a tak jsme ani letos nechyběli. Proběhli jsme se všichni tři, počasí vyšlo parádně a organizátoři do toho dali všechno, takže to byla, ostatně jako každý rok, moc prima akcička.
První startoval Víťa. Vylepšil si osobáček o 10s. Trať 1 100m s převýšením 75m zvládl za 4:33 a celý závod vyhrál. Já měla původně v plánu útok na vylepšení loňského času o 20s asi tak na 6:10, natrénováno jsem na to měla. Poslední dobou ale chytám od Adámka jedno nachlazení za druhým, takže jsem s nějakým dobrým výsledkem moc nepočítala. Běželo se mi hrozně, v dlani jsem žmoulala kapesník, přes ucpaný nos se mi nedostávalo vzduchu a pocitově jsem si připadala jako slimák. V cíli z toho bylo obrovské překvapení. Kategorii žen jsem vyhrála a časomíra naměřila 5:58, to jsem opravdu nečekala. 
Závodil i Adámek. V doprovodu tatínka nahoru opravdu nadšeně vyběhl a cílová medaile mu udělala velkou radost. Čas 13:39 příště určitě vylepší.

Výsledky, fotogalerie atd. na stránkách závodu: www.spulkarace.cz