Závody, závody......

01.10.2012 10:36

Máme za sebou další závodní víkend. V pátek 28.9. 2012 jsme vyrazili do Prahy Kyjí na Hloubětínského draka. Jediný důvod, proč jsem se přihlásila byl relativně nízký počet startujících. Nechci se nikoho dotknout, ale Hloubětín je už proslulý pomalou organizací. Na první pohled žádné organizační nedostatky vidět nebyly, ale při cca 80-ti startujících jsem domů odjížděla až ve čtvrt na sedm. Asi je tam nějaký jiný časoprostor nebo co :)
Dalším důvodem mé účasti byl pan rozhodčí Tomáš Glabazňa, jeho parkury mám ráda, bývají pěkně svižné a vždycky se v nich objeví nějaký netradiční prvek, tentokrát to byly krátké tunely na všechny způsoby. Při prohlídce, jsem měla velký problém si tratě vůbec zapamatovat a zdály se mi těžké, ale nakonec se běžely všechny kupodivu dobře.
V agility oba foxíci řešili slalom a oba z něho vypadli hned dvakrát, tož hrozný čas, ale jinak žádné velké nedorozumnění. Zkoušku A2 zaběhl Alfík v nejrychlejším čase a tentokrát i čistě, takže 1. místo. Dorka rovněž 1. místo v A1, ale s jednou tyčkou. Závěrečný jumping byl samý rovný tunel, na prohlídce jsem se v tom doslova ztrácela, na parkuru jsem pak zapomněla  "jen" jednu otočku, která nás stála s Alfíkem odmítnutí na látkáči. Dorinku jsem provedla správně a čistě, ale čas stačil "jen" na 4. místo. Dorka ještě urvala 3. místo v součtu.


V sobotu jsme pokračovali v Kácově na neoficiálkách, kde jsme Jitce pomáhali s organizací. Startovali jsme v kategorii pokročilých. Nejdříve se běžel jumping, který teda nebyl zrovna z nejlehčích. S Alfíkem nám nevyšla vlásenka, takže 1. odmítnutí, Dorka zase sundala 2 tyčky. Agility už bylo jednodušší, pěkně na proběhnutí, Alf měl nejrychlejší čas, ale skopl dvě tyčky, Dorka s ním držela basu a taky dvě dole, takže v těchto bězích žádný velký úspěch.
Navíc ještě proběhla soutěž Kácovský tunelář. Běžela se trať ze samých tunelů a z kvalifikačních běhů postoupili oba foxíci. Dorka z 1. místa a Alfík ze 3. místa. Alf v každém běhu něco řešil před první dírou do tunelu, na pár setin se zastavil a štěkal, nevím, co se mu jako nelíbilo, ale i s tímto zdržením jsme se přes paralelní běhy probojovali až do finále, kam se přes pavouka dostala i Dorka. Finále jsem teda běžela s každým zvlášť a změřili nám čas. Alf se před první dírou zase trochu zasekl, takže Kácovský tunelář je Dorinka, jupí. Celkem mě to překvapilo, protože na parkuru je Dorka výrazně pomalejší než Alfík a je vidět, že ji zpomalují hlavně skočky. Dostali jsme pohár a výborný ovocný dortík, mňam. V neděli jsme se krásně flákali, válení v posteli, slunění a malá prochajda, prostě pohodička. Příští víkend jedem fandit do Liberce, takže hafani teď mají takové malé prázdniny.