zTřeštěnec - 18. 06. 2016 - Třešť

04.07.2016 16:58

Závody v Třešti jsou vždycky po všech stránkách luxusní záležitost a tak se už pravidelně alespoň jednou za rok do Třeště vypravíme. Letos mi to termínově vyšlo na červnového ztřeštěnce. Počasí slunečné, atmosféra příjemná a organizátoři usměvaví. K tomu má oblíbená rozhodčí Slávka Podmolová a krásně běhavé parkury. 

Hra byla velmi vtipná a moc jsme si ji užili. Hlavní roli hrála klobása a kotrmelec, jenže  foxlata prý na blbinky nejsou a tak jsme se mezi první trojku nedostali. Na Alfíkovi se podepsala dovolenková pauza. Natěšeně lítal po parkuru jako splašený kůň a ani ostatní běhy se mu moc nepovedly. Zato Dorce odpočinek svědčí a předvedla dva čisté běhy. I když v agility utržila trestné body za čas, obsadila 1. místo, do přísného času se totiž nevešel nikdo. Jumping čistě 2. místo a v součtu parádní 1. místo. Na vyhlašování jsem konečně stála na bedně s půjčeným foxíkem, který si nebrání svou výhru, díky Nessinko. 

Fotky: Edymoto

 

V neděli jsme pokračovali ve sportovním duchu. V Benešově se běžela Konopišťská desítka a Víťa nás přibalil do auta sebou. No když už jsem tam jela, postavila jsem se na start závodu "Buď fit". Jedno kolo kolem rybníka, cca 3200m a naprosto překvapivě jsem vyběhla pro mě úžasnou bramboru z 22 žen a udolala jsem i pár mužů. Výsledky.

 

Ve shonu posledních týdnů jsem úplně zapomněla na naší megerku Dorinku. 11.6. oslavila bez oslavy své šesté narozeniny. Přeju tedy dodatečně spoustu elánu do dalších let a ještě hodně společných zážitků. A neboj Dori, narozeninová žranice bude, za pár dní totiž slaví Alfík.