1. pohárový canicross - 22.3. 2014

24.03.2014 11:25

Foxlata už jsou taky zpátky z dovolené. Užívali si havaj ve Frýdku-Místku u Víťových rodičů. Váleli se u televize, slunili se na zahradě, chodili na procházky a občas byli i běhat. Trošku se ovšem nepovedlo dodržet instrukce ohledně krmení, což se projevilo hlavně u Dorky, která se vrátila o 1kg těžší.

V rámci Dorky hubnutí a zlepšování kondičky jsme v sobotu 22.3. 2014 vyrazili na 1. pohárový závod v canicrossu, tentokrát do Českého Šternberka. Víťu jsem musela trošku přemlouvat, protože ho čekal odpoledne fotbalový zápas a nechtělo se mu, ale nakonec Alfíčka pěkně prohnal. V konkurenci samých velkých psů dosáhli "jen" na 5.místo.  

Já s Dorkou jsem od začátku zvolila naprosto pohodové tempo a běželo se nám parádně. Výsledný čas jako vždy spíš hrůza, ale užili jsme si to a poslední jsme nebyly. Domů do Divišova jsem se s psíkama vracela pěšky. Kvůli strženému mostu přes dálnici jsem to musela vzít trochu oklikou a tak jsme prozkoumali zase kousek nového území. Počasí bylo krásně jarní a celou cestu jsme si užívali hřejivých slunečních paprsků.

V neděli nás hned po ránu přivítal déšť. Já procházky v takovém počasí doslova miluju. Nepotkáte ani nohu, vzduch krásně voní a cachtání v kalužích je takový malý návrat do dětství. Foxlata na to mají stejný názor, takže jsme vyrazili i v lijáku. 

Ještě než jsme zapluli do lesa, nebral Alfík vážně mé upozornění a doslal šlehu od elektrického ohradníku. Jak byl celý mokrý, asi ho to probrnělo víc než jindy a myslel si, že jsem mu to udělala já. Celou procházku pak byl za vzorňáka. Dokokonce jsem ho na jeden jediný povel odvolala od stádečka daňků, které měl asi 20m před nosem, nevídané.