Vánoční dárek

13.12.2010 11:35

Tak poslední letošní závody máme za sebou. Vše se odehrálo 11.12.2010 v jezdecké hale na ranči El Paso ve Svojeticích. Hned ráno všechny zaskočila sněhová nadílka, takže většina startovního pole dojela se zpožděním. Silnice byly po ránu opravdu v katastrofálním stavu, dokonce i D1 byla pokryta vrstvou zledovatělého sněhu, fakt jízda hrůzy, ale dojela jsem, začátek se však posunul téměř o hodinu. Naopak příjemným překvapením pro mě byla hala. Prostorná s naprosto úžasným, absolutně nebořivým povrchem. Důkazem budiž, že Alfík shodil za celý den jednu jedinou laťku a sice poslední v posledním běhu. Úvodní jumping - jedna chyba, bohužel slalom a oprava celé překážky, takže trestné za čas a 7. místo, zkouška MA2  - zóna na kladině, chyba ve slalomu a ještě jedno moje odmítnutí na skočce, ale i tak jsme utrpěli 3.místo. Na závěrečné agility jsme čekali nekonečně dlouho, média šla až úplně nakonec, Alfík už měl vyštěkanou díru v hlavě a na běhu to bylo znát, dvakrát se mi zastavil a řval a řval řval, nakonec jsme to doběhli, ale 2 odmítnutí, jedna laťka dole na závěr  a 11.místo. Vzhledem k tomu, že Alf už téměř měsíc neviděl jedinou překážku, to ale ve finále nebylo zas tak hrozné. Pak už jen vyhlášení a v šest jsem odjížděla domů totálně promrzlá. Video