12.3. 2011 - Dvojzkoušky Svojetice

14.03.2011 10:19

Tak Alfíkova závodní premiéra v novém roce je za námi. Svojetice máme takřka za humny, takže se to obešlo bez ranního vstávání, prezence proběhla na čas a než jsem stihla pořádně vyvenčit, začlo se běhat. První parkur se mi celkem líbil, obsahoval sice několik chytáků (největší asi kombinace 10,11 tunel nebo kladina) ale Alfík se tentokrát moc snažil, nikam mi neuletěl, vnímal a až na malé zaváhání bezprostředně po startu (klasika) jsme si myslím tentotkrát i celkem rozuměli a zvládli celkem plynulý a koukatelný běh. Zóny ovšem opět zcela ignoroval (opět klasika), takže ve výsledku dvě chyby a sedmé místo.

 Druhý běh už se mi líbil mnohem míň, nebyl v něm podle mě žádný vyložený chyták, ale byl víc technický, samé ostré točení. Před během jsem šla opět venčit, před náma bylo ještě 20 psů L, v této kategorii to šlo ovšem ráz naráz, samé diskvalifikace, takže jsem se nestihla vrátit včas a propásla náš start. Naštěstí mě pořadatelé nechali startovat nakonci. Alf se opět překonával a reagoval, zato panička zmatkovala a tento běh už tak koukatelný nebyl. Přes to jsme se dostali až k 15, a to mě tak vyvedlo z míry, že jsem zapomněla za slalomem udělat čelo (při prohlídce jsem si ho samozřejmě nachodila) a umožnila tak Alfíkovi ťápnout na kladinu, která nebyla v pořadí, čili DIS. Do konce už zbývala taková v podstatě rovinka, takže mě to celkem mrzelo, ale mohla jsem si za to sama...Alfík má velikánskou pochvalu a na zónách budeme muset víc zapracovat.

Zazávodit si přijela taky Svatava Matějková s foxteriérem Artýskem. První běh se jim moc povedl, dali ho čistě a na bednu se nevešli jen kvůli pár setinkám za čas. Hoši se na závěr málem stihli i poprat, když si rozehřátý Artýsek doběhl pro míček až Alfíkovi pod čumák, ale díky pohotovosti paniček byla katastrofa zažehnána, je vidět, že už v tom máme nějakou praxi. Svatce moc děkuji za video, které nám natočila  z druhého běhu.