3. pohárový canicross - 14. 06. 2014 Vlašim

18.06.2014 08:42

Blíží se další nabitý víkend, takže je nejvyšší čas doplnit resty z toho minulého. Zas tak moc se toho nedělo, protože Alfík má pořád neschopenku. Může už alespoň na krátké procházky, díky čemuž klidový režim zvládá celkem bez depresí. Jeho oblíbené plavání, hrabání a agilitění je mu ale bohužel stále odpíráno.

V sobotu dopoledne jsme vyrazili s Dorkou na 3. pohárový canicross. Běžela se stará známá trať 4.2 km v Jinošovském údolí a cílem bylo vylepšít čas z loňska. Moc šancí jsem tomu nedávala, protože mě celý týden trápila viróza. V sobotu jsem se už cítila o poznání lépe, ale bez kapesníku se to pořád neobešlo. Dorka ale makala jak divá a nemít za sebou to dvounohé smrkající závaží, určitě by trhla traťový rekord. Doběhli jsme opět mezi posledními, ale náš čas jsme vylepšili o celou minutu. 

Abych nezapomněla 11. 06. oslavila Dorka svoje 4. NAROZENINY. Dorinečko naše milovaná, přeju hlavně pevné zdraví a ať tě tvůj psí život baví.

Nejlepší dárek pro nenažranou Dorotu je samozřejmě kus žvance, takže jsem ji ani letos neošidila o narozeninový dort. Bohužel jsem na tu slávu skoro zapomněla, takže to tentokrát byla nouzovka, co dům dal. Vyšel z toho granulovo-tvarohovo-melounový dort. A na závěr trochu týrání s focením.

PS: rybička hned druhý den umřela v Alfíkových spárech.