34. dvojzkoušky - 11. 10. 2014 Horní Počernice

14.10.2014 11:17

V sobotu odpoledne jsme vyrazili v plné sestavě na dvojzkoušky do Horních Počernic. Prezence až v půl čtvrté a program šlapal přesně podle plánu, v sedm jsem už byla zase zpátky doma. Prostě paráda, více takových rychlo akcí.

Parkury stavěl a posuzoval Petr Rybář. Zařadila bych je k těm lehčím. Každý běh měl vážnější zápletku vždy na začátku parkuru, pak už to chtělo jen držet se psem krok.

S Alfíkem se tak úplně nedařilo. První zkouška a hned jednička dole, pak jsem k tomu ještě přidala jedno moje nepozorné odmítnutí. Druhá zkouška celkem plynulý průlet, ale Alfík jaksi zapomněl důkladně dobrzdit zóny, takže áčko i kladina skočené. Poslední dobou nám zóny celkem vycházely a bylo vidět, že přibrzdil, takže jsem to ani neopravovala, uvidíme příště. Za co ale dostal MEGA pochvalu, je odložení. Jeden povel, žádné štěkání, prostě krása, kdyby to tak chtělo vydržet. Opět se ovšem ukazuje moje teorie, že Alfík nechce být pan dokonalý. Nálepka rebela a pošuka je jeho životní styl a nemůže se od něj odchýlit tím, že by fungovalo vše najednou. 

To Dorka šla tentokrát do sebe. Dva čisté běhy na bedně a 1. místo v součtu. Vzhledem k tomu, že druhou zkoušku jsem doběhla jen Já a Já, bral 2. místo v součtu dost nezaslouženě Alf.

Opět máme i video díky, Alf, Dorka.