Apple Cup + MR Teriérů - 14. 09. 2014 Mladá Boleslav

15.09.2014 10:01

Letos jsem se hecla a oba foxíky přihlásila na MR teriérů do Mladé Boleslavi. Oba mě svými výkony velmi příjemně překvapili, Alfík spíš přímo šokoval, ale pěkně popořádku.

Nechtěla jsem riskovat průjezdnost D1 a vstávat ráno s rezervou mi přišlo naprosto odpudivé. Vyrazila jsem tedy už v sobotu večer, přenocovala v příjemném penzionu kousíček od Krásné louky a na závody dorazila v klídečku, pěkně odpočatá. Počasí tedy moc nevyšlo, celý den střídavě pršelo a některé přeháňky byly docela intenzivní. Po honičce z Kácova jsem si ale závody bez role pomocníka maximálně užila navzdory tomu počasí.

Paní rozhodčí Jaroslava Podmolová rozdávala celý den úsměvy a její svižné parkury plné adrenalinových rovinek nám taky skvěle sedly. Foxlata se výborně poprala i s mokrým a klouzavým terénem a po dlouhé době jim opravdu nemám co vytknout. Dorince jsem v úvodním jumpingu vyrobila svou nepozorností jedno odmítnutí. Škoda, stálo nás to i umístění v součtu. Jinak dva čisté běhy a pokaždé brambora. Dorka byla na sebe v tom mokru trošku opatrnější a pomalejší časy v početné konkurenci na bednu nestačily. To Alfík zaznamenal historický úspěch. Tři čisté běhy a pokaždé bedna. Jumping 3. místo, zkouška MA3 2. místo, Agility 1. místo. Jako třešnička na dortu součet MR teriérů 1. místo. Prostě pohádka. Domů jsme vezli spoustu hodnotných cen a z euforie, jak nám to pěkně běhalo, jsem hned zaplatila několik dalších závodů viz kalendář.

Video: Alfík, Dorka. Za natočení moc díky Svátě.