Březnové trojzkoušky - 19. 03. 2016 Všetice

21.03.2016 14:26

To byl zase výjezd. Máme to blízko, hala je pěkná a zkoušky rychle ubíhají tak jsem se nechala zlákat. Parkury Katky Lerlové byla radost běhat, ale naše jarní rozjezdy jsou pěkně divoké a domů jsme vezli tři disky. Dalo se to čekat, pravidelné tréninky jsme stále nezahájili, ale pár sekvencí se i povedlo. Díky pomalejší organizaci a nějakým dalším povinnostem to pro mě bylo trošku hektické, ale nakonec jsem všechno stihla úplně ťip ťop. 

Běhal jen Alf. První běh odstartoval dřív, já to neopravila a on frnknul někam v dál. Druhý běh se celkem povedl, ovšem nebyl by to Alfík, aby něco nevymyslel, tentokrát pád z houpačky těsně za půlkou. Z preventivních důvodů jsem to opravila a tím se diskvalifikovala jednu skočku před cílem. Třetí běh už jsme ani nedoběhli. Alfík zapomněl, kolik tyček má slalom. Opravováním se mu úplně zavařil foxteriéří mozeček a byl odnesen z parkuru. Příště už snad budeme mít něco natrénováno a hlavně, bude to už venku na trávě.