Cesta na sever... - trojzkoušky Praha Kyje - 07. 06. 2014

09.06.2014 09:57

Máme za sebou první tropický víkend tohoto roku a užili jsme ho velmi intenzivně v dobrém i zlém.

Alfík je od středy zase na marodce. Konzervativní léčba se ukázala jako neúčinná a po několika dnech normální zátěže se prstík opět zanítil. Sobotní dopoledne jsme strávili na veterině, muselo se do toho říznout a uvidíme co dál. Po sedaci byl Alf docela zpitomělý a celý zbytek dne prospal. Mohla jsem tak s Dorkou v klidu odjet na zkoušky do Prahy Kyjí.

Parkury stavěla Katka Lerlová a byly to opravdu poctivé trojky. Tentokrát Dorka běhala krásně soustředěně, bohužel se nám tam pokaždé vloudila malá chybička. V první zkoušce opět odmítnutí na kruhu, ve druhé sundala dvoják. Třetí zkoušku hodnotím jako nejpovedenější, přes to, že skončila diskvalifikací. Dorka zvládla vše na jedničku, skočila dvoják i kruh, trefila poměrně obtížný náběh do slalomu a já z toho byla tak překvapená, že jsem zapomněla za slalomem jednu otočku a poslala Doríska na špatnou překážku. Potrénovali jsme alespoň zónu na kladině a pak už jen čekali na vyhlášení. I s chybovými běhy jsme ulovili 2 x 3. místo.  

I psí nemocenská je k něčemu dobrá, celou neděli jsme probendili doma a já se vrhla na úklid. Musím se pochválit, mimo jiné jsem umyla 5 oken (bohužel 10 jich ještě zbývá a vidím to spíš na pětiletky :-D) K večeru jsem s Dorkou vyrazila k rybníku a trošku jsme trénovali plavání na Železného psa, zatím tedy jen Dorka, ale příště už se k ní možná taky přidám....