CZECH OPEN 2012

13.05.2012 21:47

První letošní dvoudenní závody máme za sebou, 12. - 13.05. 2012  Czech Open ve Skochovicích. Byl to zase pěkný fofr, díky dvěma parkurům bylo odběháno raz dva, jen já jsem nějak nestíhala. V sobotu jsem trochu podcenila počasí a pěkně vymrzla, v neděli už se ukázalo i sluníčko, takže pohoda. Parkury dvojice A. Grygar, T. Glabazňa byly dlouhé a velmi svižné. Žádné šněrování mezi bočnicemi, jak bývá poslední dobou zvykem. Hafani krutě nezvládali hlavně náběhy do slalomu.

Alfík se vrátil do svých starých kolejí a vyráběl zbytečné chyby v podobě shozených tyček a dálky a dokonce poprvé ve svém životě rozbořil i zeď. Když se snažil Alf, tak jsem jsem to kazila já, protože bylo nějak nad moje síly pamatovat si dva parkury najednou a vyráběla jsem zbytečné odmítačky. Dokonce jsem doma nebyla schopná jediný parkur překreslit na papír, což běžně po závodech dělám, takže skleróza fakt tragická. Taky jsem si připomněla, že s Alfíkem absolutně nefungují letmé starty, nestihla jsem se ani nadechnout a frnknul mi někam v dál.

Dorka se móóóc snažila, zónečky byly všechny, sem tam sice upadla nějaká tyčka, ale na to, že závodí 2 měsíce, to zvládla s přehledem. Povedla se jí jediná diskvalifikace v nedělním jumpingu, kdy vystartovala bez povelu.

I s těmi neslavnými výkony jsem se s oběma kvalifikovala do finále jumpingu. S Dorkou se nám finálový běh vůbec nepovedl, už na ní byla znát únava a dělala blbosti, k tomu moje lehké zabloudění a 5. místo. S Alfíkem už to bylo lepší, nebloudila jsem, jenže Alf se rozhodl, že slalom má jen 8 tyček a pak rozbořil tu zmiňovanou zeď, zbylo na nás bramborové 4. místo. Na závěr proběhlo ještě losování tomboly za diskvalifikace a štěstěna se na mě usmála v podobě startovného na další dvoudenní závody na podzim. Byl to suprově strávený víkend, ale ze všeho nejvíc se teď těším na klasické závody s jedním parkurem.

Podle videa jsem nakonec parkury dala dohromady:

DORKA
Parkur Chyby Odm. Umíst. Poznámka
Agility 1 0 2 6. 2x náběh do slalomu
Jumping 1 2 0 10. 2x tyčka
Agility 2 1 0 5. 1x tyčka
Jumping 2 0 1 3. blbý úhel do tunelu
Agility 3 1 1 5. slalom
Jumping 3     Dis. vystartovala bez povelu
Finále jumping 3 1 5. tyčka dvoják, dotyk, slalom

 

ALFÍK
Parkur               Chyby Odm. Umíst. Poznámka
Agility 1     Dis. letmý start
Jumping 1 2 0 9. 1x tyčka, slalom
Agility 2     Dis. panička zmatkovala 
Jumping 2 1 1 4. 1x tyčka, slalom
Agility 3 3 1 7. 1x tyčka, zóna kladina, dálka, slalom
Jumping 3 0 2 5. panička bloudila
Finále jumping 2 0 4. slalom, zeď