Dvojzkoušky Lysá nad Labem

20.05.2012 20:28

Původně jsem si chtěla udělat jeden volný víkend, ale zahraniční rozhodčí Hans Fried mě nakonec nalákal na nedělní Dvojzkoušky Superpes do Lysé n. Labem.

Začínalo se ráno jedničkama. První zkouška A1 byla hodně jednoduchá, já ovšem při otočce ztratila pojem o prostoru a Dorka už se nevešla na áčko, takže 1 odmítnutí a nějaká chyba o které ovšem nevím, asi tyčka, zónečky jsem si hlídala a byly všechny. Druhá zkouška A1 byla hodně podobná jen v opačném směru, tady už jsem si dala pozor a byl z toho čistý běh, akorát Dorka byla tentokrát ještě pomalejší než obvykle, buď je fakt těhule nebo se jí nechtělo v tom vedru, nevím, každopádně čas stačil na 3. místo a ulovili jsme i 3. místo v součtu.

Na dvojkové tratě se s překážkama moc nehýbalo, přišly mi takové bez nápadu, jediným problematickým prvkem bylo trefení správné díry tunelu. V první zkoušce A2 se nám to s Alfíkem povedlo, akorát dvě tyčky dole a 4. místo. Druhá zkouška A2 obsahovala totožné prvky. Naprosto stejný začátek jsme tentokrát nezvládli a Alf skončil hned na trojce ve špatné díře, asi jsem trochu zaspala s otočkou. Nedal pak ještě náběh do slalomu, jinak zónečky výstavní a odložení taky super, takže doufám, že to Alfíkovi vydrží. Až na to šílené vedro a spálená ramena to bylo moc fajn a do Lysé se určitě znovu ráda podívám.