Dvojzkoušky Řitka - 7.2. 2014

10.02.2014 08:51

Před dovolenou jsem si chtěla s Alfíčkem ještě trošku zaběhat. Venku se moc trénovat nedá, buď je zmrzlo nebo klouzavé bláto, což je pro mého foxího pošuka povrch značne nebezpečný. Museli jsme tedy do haly a proč ne rovnou na závody. V pátek 7.2. odpoledne jsme tedy vyrazili k A. Grygarovi na dvojzkoušky do Řitky. Dorka s námi jela jen jako doprovod. 

Nikdy předtím jsem v Řitce nebyla, takže mě trošku překvapilo přítmí v hale a celkem hluboký povrch. Alfík s tím kupodivu neměl sebemenší problém. Celý výjezd jsem brala vysloveně tréninkově a oba běhy si užila v poklidné atmosféře. Alfík byl navíc jediný přihlášený MA3 závodník, takže jsme soutěžili jen sami se sebou. Asi nám to bez konkurence svědčí, protože Alf vystřihl dva krásné čisté běhy. První zkouška byla opravdu povedená. V té druhé jsem to kazila já. Měla jsem jaksi těžké nohy a navzdory plánu jsem celý parkur odvodila zezadu pod rukou. Bylo to výrazně pomalejší a o necelou vteřinku jsme se nevešli do standartního času, ale Alfík má velikánskou pochvalu. Krásně reagoval, zónečky poctivě zastavil, dokonce i odložení bylo celkem v klidu. Nevím co si o tom mám myslet. Někdo s ním chodí tajně trénovat nebo mi ho vyměnili, vážně toho pejska vůbec nepoznávám. 

To byl na pár týdnů poslední agilitní počin. Psíci budou mít havaj u našich rodičů a my vyrážíme prozkoumávat budhistické chrámy a pláže thajských ostrovů. Zbývá přetrpět posledních 5 pracovních dní. Netrpělivě už odstříhávám metr. Nutně potřebuju vypadnout z toho stereotypu všedního dne a restartovat mé utahané tělo i mysl.