Dvojzkoušky Svojetice

29.11.2011 13:45

Tak naše letošní poslední agility závody máme za sebou. 19.11. 2011 Ranč El Paso Svojetice. Opět skvěle připravený povrch, slunečné počasí a žádné ranní vstávání neb dvojky měly prezenci až v poledne. Parkury stavěla paní rozhodčí Jitka Novotná, nově Maroušková. Moc se nepřestavovalo a obě zkoušky mi přišly spíše lehčí. Žádné přehnaně technické prvky, běželo se mi to opravdu dobře.

První běh se nám i povedl, bohužel dvojka tyčka dole a malé zaváhání před tunelem, Alfík si na mě prostě musel štěknout, ale čas slušný. Druhý běh už se nepovedl vůbec. Nevím jestli to náhodou nebylo tím, že se už běželo za umělého osvětlení a jednooký hůř viděl, ale Alf prostě dělal, že nikdy neviděl slalom. Nejdřív ho netrefil a pak ho nedodělal, měli jsme už stejně skočené áčko, tak jsem ho ani nevracela.

Teď nás čeká zimní přestávka, uvidím kdy na mě přijde absťák, jestli vyrazíme závodit hned v lednu nebo vydržím až do jara. Každopádně na březen už počítám na závody i s Dorkou.

25.11. 2011 proběhla členská schůze Agi Forte. Alfík získal pohár za vítězství v celoroční soutěži o nejlepšího forťáka. Příští rok už si asi nevrzne neb se trochu změnil bodovací systém a navíc mu na záda bude dýchat Dorinka.