Fox Wars - Epizoda I - Skrytá hrozba

16.04.2014 11:45

Už to skoro vypadalo, že letos tuto tématiku řešit nebudu. Zima skoro žádná, jaro přišlo brzo a i přes větší agilitní pauzu byli foxíci letos tak nějak spokojení i s méně aktivním režimem. Bohužel se dostavily zdravotní komplikace a stav "přivedeme paničku k šílenství" na sebe nenechal dlouho čekat.

Alfík třetí týden marodí s PP. Už vůbec nekulhá, ale prst má stále oteklý a zarudlý. Na RTG to vypadá v pořádku, takže mu tam pravděpodobně pořád zůstává něco zapíchnutého. Dorka je s Alfíkem solidární, a na přední nožce se jí objevil jakýsi podkožní výrustek. Může to být bradavice nebo i nádor a muselo to ven. Dorka je tedy po operaci a následný rozbor ukáže, co to bylo zač.

Celý velikonoční víkend jsme tak strávili doma, což se mi nestalo už hodně hodně let. Bohužel mi absolutně nedošlo, že když budu doma, můžou přijít i nějací koledníci a neměla jsem pro ně lautr nic. Pár jich nakonec u našich dveří zaťukalo a asi byli trošku zklamaní, když dostali jen panáka. Příště se musím na celé dopoledne někam ztratit.

V pondělí odpoledne jsme pořádali v Pavlovicích minizávod agility pro účastníky kurzů. Bylo zajímavé sledovat, co s psovody dělá soutěžní nervozita, byť šlo jen o přátelské klání. Možná nebude od věci, běhat podle čísel a s měřením času častěji, aby se trošku otrkali. Protože Katka si už nějakou dobu léčí nachlazené průdušky, půjčila mi celou svou smečku a já si po delší době pořádně zaběhala. Ještě jednou moc díky, bylo to príma. 

Moji psi se za celý víkend nedostali dál než na první louku pod barákem. Procházkujeme jen na vodítku a žádné dlouhé trasy. Přesto, že jsem jim snížila krmnou dávku, hromadí se nevybitá energie a tlačí na foxí mozečky. Rozhrabaný odpadkový koš začal patřit ke každodennímu koloritu. Koště a vysavač jsou ty nejzábavnější hračky na světě a úklid se stal poměrně adrenalinovou záležitostí. Z nouze jsme se vrhli do nácviku různých blbinek. Na chvíli jim to zaměstná hlavu, ale velký energetický výdej z toho není, takže se realizují sami. Foxteriér, který začne uskutečňovat své vlastní nápady, je taková skrytá hrozba sám pro sebe i jeho okolí. Úplně se bojím, co předvedou, až je budu moct pustit z vodítka... 

Jo a ještě jedna zpráva na závěr. V neděli jsem si odskočila na členskou schůzi KCHF, kde jsem za Dorinku přebírala titul TOP foxteriér Sport.