Jarní hloubětínské dvojzkoušky

11.04.2011 11:31

První naše letošní závody na trávě máme za sebou. Vše se odehrálo 9.4.2011 na dvojzkouškách v Praze Kyjích. Kvůli špatné organizaci do Kyjí nejezdím moc ráda, ale přilákal mě zahraniční rozhodčí Alen Marekovič z Chorvatska. Zřejmě mělo stejnou myšlenku víc lidí, protože na startovce MA2 se sešlo neuvěřitelných 22 psů. Přes to, že se běhalo na dvou parkurech (tomu druhému velela Alice Glocknerová), plynulo to jaksi pomalu a dvojky měli doběháno až kolem půl dvanácté. No a nebyly by to Kyje, aby nedošlo k pořadatelskému přehmatu, když den předem posunuli čas prezence A3 a většina lidí se to vůbec nedozvěděla.

A teď už k běhání. První parkur byl od Alena Marekoviče a musím říct, že byl fakt zvláštní, 2/3 běhu se odehrály na ploše 10x10m a zbytek byly v podstatě rovinky. Kupodivu jsme ho s Alfíkem doběhli. Kladina samozřejmě skočená, ale áčko dal pěkně. Vloudila se ovšem ještě jedna chybička, když jsem ho na houpačku poslala s povelem pro kladinu, takže jí proletěl jak větroň. Celkově jsem ale moc spokojená, běh byl plynulý a krom jedné piruetky před slalomem jinou chybu neudělal. Konkurence byla velká a dvě chyby stačily jen na 12. místo.

Druhý běh Alice Glocknerové měl hned několik pastiček. Schválně jsem sledovala kategorii L, abych viděla, co psům dělá problémy. Po prohlídce jsem si myslela, že všechny možné pasti mám vychytané, ale Alfík nezklamal a vymyslel jednu novou, takže DIS. Hned po dvojce mi vlítnul do tunelu, bylo to fakt celkem daleko, takže mě ve snu nenapadlo, že by tam mohl zamířit. Zbytek parkuru už jsem tak nějak odflákla, navíc jsem ho šla jinak než jsem si ho prohlídla, takže jedna skoro srážka za tunelem, ale jinak celkem OK, zónu tentokrát netrefil ani jednu, takže mě to mrzet ani nemusí. Agility zdar, příští víkend Plzeň a Kutná Hora.

Za video děkuji Jitce Slánské dám ho sem hned jak ho zpracuju.