JK Animals cup - 25.06. 2016 Mohelnice

15.08.2016 16:18

Červenec je dávno v tahu a mě chybí zápis z červnové akce. Tak s chutí do toho, půl je hotovo..... 

Předprázdninový pobyt na chalupě u Šumperka jsem si zpříjemnila nedalekými závody v Mohelnici. Nalákalo mě hlavně zpestření v podobě tunelového běhu. Areál Campu Morava byl perfektní místo pro pořádání akce. Zázemí, venčení, točená zmrzlina a výborná organizace. Celkový dojem ze závodů zkazilo jen tropické počasí. Výsledky nic moc, v tom vedru oba psíci trošku stávkovali. Dorka se spíš plížila než běhala a shazovala o sto šest. Alfíkovi se zase lehce zavařil mozeček a moc nevnímal. Snad jen tuneliáda vyšla v rámci našich možností na výbornou a v početné konkurenci urval Alf 5. místo. 

S agility si teď dáme chvíli pauzu. V letních vedrech to není nic pro nás a tak si radši užejime výletování. Trošku jsem propadla kouzlu turistického deníku a tak máme na výletech co sbírat. Od začátku prázdnin jsme navštívili už 50 míst s turistickou vizitkou.

Začátek července jsem strávila u rodičů ve F-M. Adámek si zase užil všechny babičky a dědečky a naučil se spoustu nových věcí. Nejoblíbenější stálice mezi hračkami jsou kameny všech tvarů i velikostí a taky telefonování. Jako telefon se dá použít vše, co se dá přiložit k uchu, dokonce i ty kameny. Do slovníku přibylo pár nových výrazů. Překvapivě je to KÁMEN, HALÓ a pak KOMBAJN (KOBA). Jinak je to na úrovní Máma ham, Táta kaká a pod. Na vyzvání už chodí čůrat na nočník, ale sám si klidně nakadí do nohavice a je mu to úplně fuk. Taky začíná plnit jednoduché úkoly, takže můžeme pomalu odstartovat výchovu otroka.

Každý máme nějakou úchylku. Tou Víťovou je bezesporu přehnaný detailismus a nesmírný odpor k veškerému hmyzu. A tak se stalo, že po návratu domů mě čekal komplet vystěhovaný špajz (objevilo se tam pár mravenců) a nová kuchyň ve stadiu nefunkčního torza (vyladit vše na milimetry totiž trvá mnohem déle). Jediný fungující spotřebič je mikrovlnná trouba a rychlovarná konvice a celý dům je skladištěm nových komponent a spotřebičů. Pár hodin jsem to rozdýchávala a několik dní dávala do pořádku. Do konce prázdnin snad bude vše komplet, jinak balím kufry.