K.A.T. Cup 2012 Třešť

04.06.2012 09:08

O víkendu 2. - 3. 6. 2012 jsme vyrazili na naše oblíbené závody K.A.T. CUP do Třeště. Akce se přesunula z obrovské louky lemované potokem přímo do areálu cvičiště, které příliš velkým prostorem nedisponuje. Já stísněné prostory doslova nesnáším, takže podle mě přesun akci spíše uškodil, ale atmosféra byla jako vždy příjemná, palačinky a zmrzka ve stánku výborné a vše frčelo jak na drátkách. Slejvák trošku pokazil nedělní vyhlašování, ale běhalo se oba dny bez deště a ve tři už jsme frčeli domů, takže paráda.

Co se týče běhů Dorinka byla celý víkend tak trošku mimózní a na žádné pěkné umístění jsme nedosáhly. Asi s ní cvičí faleška, nějak se nám nedařilo udržet koncentraci až do konce parkuru, děsně shazovala, dokonce i dálku, nelíbil se jí místní kruh s velkým prostorem okolo a dvakrát si skočila i zónu, jednou áčko, jednou kladinu. S technickými prvky na parkuru jsme problém neměli, pár zvládnutých sekvencí mi udělalo i radost. Disky jsme utržili dva, v sobotním jumpingu vzala kruh bokem a já si toho nevšimla. Druhý disk se podařil v nedělním agility, kdy si to z předposlední překážky namířila rovnou za pásku k odměnám, alespoň mě to poučilo a budu je nechávat, tak aby je neviděla.

Alfík dopadl o poznání lépe. Hlavní problém je můj sloní běh. S Dorkou si to vždcky vyzkouším, všechny otočky krásně stihnu, pak nastoupím s Alfem a ouha, nestíhám nic, takže se věčně ocitám úplně jinde, než by bylo potřeba.

Sobotní jumping jsme sice ukočírovali, ale vzhledné to moc nebylo. Ve zkoušce A2 byl Alf v takovém amoku, že jsem poprvé v životě parkur ani nedoběhla a vykázala toho šílence pryč. Nejdřív mě na startu kousnul do rtu a pak při běhu místo aby skákal, zakousnul se mi do ruky. Asi to pomohlo a trochu se mu rozsvítilo neb následné agility jsme zaběhli čistě a 1. místo bylo naše.

Nedělní vystoupení žádná sláva. Úvodní agility bylo pro medíky doslova likvidační, z 16 doběhli jen 4, Alfík na 3. místě. Krásně dal rozlišovačku tunel/kladina ale padla nám jedna tyčka a nevyšla jedna zóna na kladině (překvapivě ta lehčí bez obložení tunelem). Zkouška A2 byla spíše lehčí a z mého pohledu velmi povedená, jen můj špatně načasovaný povel na zóně znamenal skočenou kladinu a 2. místo. V závěrečném jumpingu dis, nestihla jsem se dostat před Alfíka a stáhnout ho, takže vzal tunel ze špatného konce. Každopádně celově jsem hodně spokojená, něco holt nevyšlo, ale něco zase jo, pořádně jsme si zaběhali a myslím, že jsme teď všichni "vyagilitění" až až a dáme si pár týdnů závodního klidu.