K.A.T. CUP Třešť 2011

06.06.2011 13:33

Na agility závodech v Třešti jsme byli už loni a moc se nám tam líbilo, po roce jsme se tedy na místo činu vrátili, tentokrát dokonce na dva dny. Celý víkend se nesl ve znamení tropických teplot, naštěstí byl hned za parkurem potok a kousek přes silnici rybník, kromě agilitění jsme se tak i pořádně vyplavali a přečkali dva dny na slunci bez následků.

V sobotu měl Alfík energetický přetlak, takže blbnul na startu a shazoval tyčky, všechny tři běhy jsem ho ale ukočírovala a byly z toho i nějaké medaile. Úvodní extra rychlý a běhavý jumping bohužel 2 tyčky a 5.místo (čas samozřejmě nejrychlejší), zkouška opět tyčky a zóna na kladině, ale téměř žádná konkurence a 2.místo, závěrečné agility 1 chyba.........můžete hádat.........nene, kladina to tentokrát nebyla, ano ano, čtete správně kladinu dal, pašák, ovšem klasika jednička dole, chybovali ale i ostatní a čas jsme měli opět nejrychlejší, takže to stačilo na 3.místo. V součtu jsme skončili na 4.místě a jelikož se v Třešti vyhlašuje do 5.místa, stál Alfík v sobotu 4x na bedně.

V neděli nám to běhalo podstatně líp, ovšem výsledek celkově nic moc neb se nám podařily dva DISky, jeden Alfův a jeden můj. Vše ale začalo úplně skvěle, první běh agility, kladina zóna a Alfík ji dává, tyčky taky vydržely, takže asi po půl roce čistý běh a 1.místo, zkouška jak už jsem zmínila DIS, to byl ten Alfíkův, nebylo síly, která by ho dostala do slalomu, když půl metru vedle zrádně číhala díra do tunelu, budiž mu připsáno k dobru, že tunel byl napravo, opravovala jsem to asi 4x, nakonec se trefil a doběhli jsme to čistě, kladinu opět dal no škoda. Poslední jumping (viz. obr.) až do 14 čistě. Alf opravdu nemá samostatný náběh do slalomu, tentokrát stačil trošku větší oblouk a máchnutí rukou o půl vteřiny dřív a on se k němu vydal místo do tunelu, už jsem to neuřvala a vzal první tyčku tož DIS, doběhli jsme to čistě a špatným načasováním povelu jsem nás tak připravila o první místo v součtech, moc mě to mrzelo, Alfík se fakt snažil a má ode mě mega pochvalu, hlavně za ty zóny

 .