Kácovský tuplák 1 - 28. 06. 2014

01.07.2014 10:49

V sobotu v Kácově odstartoval další ročník Kácovského tupláka. Závodila jen Dorka, protože Alfík pořád není fit. Prstík už vypadá celkem dobře, ale je pořád oteklý a na nerovném povrchu chlapec divně pokulhává. Už jsem z toho celkem na nervy, protože jsme vyčerpali všechny možnosti a zbývá snad jen amputace prstu. 

Co se týče závodů, jaksi mi chybí nadšení a chtění. Je mi líto Alfíčka, který je celý den uvězněn doma a na běh se pořádně nesoustředím. Spoustu věcí odfláknu a Dorka to pak samozřejmě fláká taky. V obou zkouškách nám spadla hned jednička a pak Dorka pokaždé zmrvila slalom. Celkem těžké náběhy  trefila správně a vypadla v následujících tyčkách. Díky málopočetné konkurenci jsme utrpěly jedno 3. místo a postoupily do finále, což byla opět zkouška. Tam jsme byly čistému běhu hodně blízko. Zase to nevyšlo díky smolnému odmítnutí na tunelu, ale stačilo to na 2. místo

Celý den jsem dělala i pomocníka. Domů jsem se dostala lehce před sedmou a značně vyčerpaná, přes to, že jsem celý den doplňovala energii v místní kantýně. Kácovské lívance se stanou brzy legendou, já jich pokořila 6.

Fotky: katachyon