Kácovský Tuplák 2 - 7.9. 2013 Kácov

16.09.2013 13:25

7.9. 2013 pořádala Jitka další kolo Kácovského Tupláka. Opět jako trojzkoušky pod taktovkou Alice Glöcknerové a opět v areálu ZKO Kácov. Ten den jsme odjížděli na dovolenou, takže časově jsem stíhala jen trojky, které začínaly hned ráno. Původně jsem chtěla poslat o kategorii výše už i Alfíka, ale tradičně nízký počet startujících (celé 4 týmy) mé plány pozměnil a tak běhala jen Dorka.

Stále se mi nepodařilo vyhnat jí z hlavy tu falešku, hormony jsou holt silnější než veškerá preventivní opatření. Držíme si tak stále naše šnečí tempo, ale musím přiznat, že na svižné technické tratě Alice Glöcknerové to byla spíše výhoda. První zkouška  První Ppppmi přišla jako nejlehčí, kámen úrazu byla pro mnohé vysílačka přes kladinu. Čekala jsem problém i u Dorky, ale zvládla to bez mrknutí oka a dali jsme to čistě na 1. místě. Druhá zkouška už byla taková zamotanější s několika chytáky. My se ale nenachytali a opět čistě a 1. místo. Třetí zkouška nebyl úplně můj šálek čaje, ale nějak jsme to nakonec uplichtily. U Dorky už asi zapracovala únava, shodila jednu skočku i s bočnicí, šlápla na dálku a napoprvé nevyšel slalom. Dokončili jsme to ale jako jediný tým, takže zase 1. místo a tím i 1. místo v součtu a vítezství za součet obou Tupláků. Radost byla veliká, myslím, že takový zářez se nám zase dlouho nepovede. Nákresy parkurů ZDE.