KENNEL CUP 2012

08.05.2012 10:01

Státní svátek jsme strávili na závodech agility. Skochovice máme za humny, takže jsem 8.5. 2012 vyrazila na Kennel Cup. Běhalo se na dvou parkurech a já nevěděla kam dřív. Na jednom parkuru se začínalo zkouškama A1 Tomáše Glabazni, na druhém jumpingem Tondy Grygara. Takže hned na úvod dvě prohlídky najednou.
V jumpingu začínali M-ka, hned druhá šla Dorka, ani jsem ji nestačila rozehřát a už mě volali na start, taky to podle toho vypadalo.........skopla dvě tyčky. Hned sedmý šel Alfík. Nestihla jsem se ani vydýchat a upustit mu trochu páry........nezůstal na startu, hned jedničku skopl a já ho tentokrát vrátila, celý běh pak byl jeden velký omyl, neshodli jsme se s Alfíkem skoro na ničem.
Jen jsem doběhla, už to na jedničkovém parkuru zvedali na medíky, takže rychlé střídání v přepravkách a Dorka na start. Tentokrát už skákala čistě, ale zase jumpovala zóny a já ji vrátila. Začátek dne prostě děs běs, dva disky a jedno 13. místo. Pak jsem měla chvíli volno než postaví zkoušky A2, takže jsem Alfíka pořádně utahala, potom už vnímal, akorát  jsem to zkazila já, stahovala jsem tak vehementně, že jsem nacouvala na kladinu.


Pak následovalo finále jednotlivců, do toho jsme se nepovedeným jumpingem nenominovali, ale byla to prima podívaná, běželo se to jako paralelní běh. 
 

Další soutěž byla tak trochu netradiční - finále dvojic. Původně jsem si to chtěla s foxíkama odběhnout sama, ale hned ráno u prezence jsem potkala Míšu Lhoteckou a obě jsme usoudily, že bude lepší se rozdělit, takže jsme vytvořili dvě foxo-šeltií dvojice. Dorka svoji jumpingovou část zvládla čistě, bohužel její parťák vyrobil pár chyb a zbylo na nás předposlední 8. místo. Alfík zase běžel část agility, zónečky krásně dal ale vyrobili jsme jedno nešťastné odmítnutí na úplné rovince (zamotal se do látkáče, to ho zastavilo a vykoplo pod takovým úhlem, že skočku prostě minul),  Rio zaběhl svoji část čistě, takže velká škoda, byla by to bedna, jenže na kdyby se nehraje a není každý den posvícení, že, takže jen 4. místo.
 

Na závěr jsem zkoukla ještě finálový běh chovatelských stanic a uháněla domů.
Až na ten fofr na začátku to bylo fajn. O víkendu si to zopakujeme na stejném místě, stejní rozhodčí a CZECH OPEN, doufám, že předvedeme lepší výkony.