Kennel cup + Dvojzkoušky SIRIUS

13.05.2014 13:05

Máme za sebou dvě agilitní akce, ovšem za zmínku to snad ani nestojí. Vzhledem k Dorky operaci jsme od Ratenic absolvovaly jeden jediný trénink, a tak se žádné zázraky čekat ani nedaly. Alfíček je pořád na neschopence a tak závodila jen Dorka. Už v Thajsku jsem si uvědomila, že agility ke spokojenému životu nepotřebuju a teď zjišťuju, že dny strávené na závodech, mi vůbec nechybí. Navíc bez Alfíka mě to ani nebaví, ale startovné bylo zaplacené, tak jsem jela.
Ve čtvrtek 8.5. 2014 jsme cestovaly do Skochovic na Kennel Cup. Organizace byla tentokrát poněkud zmatečná a na náš první běh jsme čekaly nekonečně dlouho. Začínalo se zkouškou. Běh se nám vůbec nepovedl, byl nesoustředěný a diskli jsme se hned několikrát. Poprvé hned na začátku, kdy Dorku vcucnul tunel místo kladiny. Následovalo několik odmítaček na kruhu a pak jsem dokonce zapomněla trať. Jediné pozitivum bylo, že Dorka nezapomněla zóny. S jumpingem už jsme se popraly celkem slušně, ale opět zradil kruh. Bylo to hned na začátku v sekvenci, kterou nemělo smysl opravovat, tak jsme to doběhly jen tak pro radost, a kromě ukoplého dvojáku jsem byla celkem spokojená. Běžela se ještě štafeta, kde jsem to hned v úvodu zakufrovala já a byl z toho taky disk. Pravidlo: "Dělej věci s chutí nebo radši vůbec" prostě platí a já nebyla naladěna na tu správnou vlnu. Trápilo mě svědomí za Alfíčka, že je chudáček doma sám a celkově prostě nebyla nálada běhat. Bohužel jsem se nedokázala naladit ani na sobotu a diskotéka pokračovala i 10.5. 2014 na dvojzkouškách SIRIUS v Opatovicích. Pískal Petr Rybář, který bude posuzovat i MČR foxteriérů, tak jsem to brala jako rozcvičku. S oběma běhy jsem v podstatě spokojená a ostudu jsme nedělaly. Obě zkoušky byly samé outy a točení a Dorka to vyšněrovala krásně. Bohužel jsme ztroskotaly na rozlišovačce tunel/áčko. V prvním běhu skončila na áčku místo v tunelu a já k.....a to opravovala, takže ve druhém běhu se mělo jít áčko. Dorka, poučena z běhu prvního, samozřejmě vlítla do tunelu. Další hlášené závody mám až 1.6., zmiňované MČR Foxteriérů ve Zbraslavi u Brna, snad se mi podaří sbalit si sebou lepší náladu.

https://www.aneta-foto.com/

Foto: Aneta Jungerová