Konečně dovolená

17.09.2013 10:45

Kvůli pracovním povinnostem jsme letos dovolenou pořád odkládali a odkládali a odkládali.... Z původně plánovaných tří týdnů na začátku července nakonec zůstalo jen 7 dní začátkem září, ale díky alespoň za ně, moje hlava už potřebovala pořádný restart. 

Půjčili jsme si karavan a 7.9. 2013 vyrazili směr Rozvadov. Byla to velká super jízda a za těch pár dní jsme toho stihli poměrně hodně. Nejdříve jsme zakotvili u Bodamského jezera. Tam jsme navštívili Bregenz, Lindau, Kostnici a museum vzducholodí Zeppelin ve Fridrichshafenu. Něco jsme absolvovali pěšky, něco na bruslích a něco vlakem. Od jezera nás vyhnalo špatné počasí, tak jsme se vydali za sluníčkem dál na jih. Dohonili jsme ho v kouzelném švýcarském městečku se třemi hrady Bellinzona. Otestovali jsme vodu v Lago Maggiore a pak už jsme se museli směrovat zpátky domů. Na jeden den jsme ještě zastavili v Alpách ve Splügenu a udělali si výšlap k jezerům Surettasee ve 2 273m. Počasí bylo zrovna dost špatné, samé mraky, zima, vítr, chvílemi déšť a na vrcholcích i sněžení, ale stejně se mi tenhle výlet líbil nejvíc z celé dovolené, hory jsou pro mě prostě balzám na duši. Pak už jen krátká zastávka v hlavním městě Lichtenštejnska Vaduzu, no a nakonec jsme si nechali ten nejdepresivnější zážitek. Návštěva koncentračního tábora Dachau ve mě zanechala opravdu tísnivý pocit, ani se mi nechce to nijak zvlášť rozvádět. Myslím, že každý by měl podobné místo někdy navštívit, více bychom si pak vážili našich báječných životů, které můžeme svobodně žít. Fotky