Koza Cup - 04. - 05. 10. 2014 Turnov

06.10.2014 11:14

Máme za sebou naše letošní první dvoudenní závody. Byla to pohodička a prima výlet. Z Divišova je to do Turnova docela štreka, takže jsem vyrazila už v pátek rovnou po práci a ještě jsme stihli super prochajdu kolem Jizery a do Klokočských skal na Zdenčinu vyhlídku. Hafani byli v sedmém nebi. Ve skalním městě museli prolézt každou skulinku a na závěr uspořádali velkou honičku. Večer jsme zalezali do pelechu hodně brzo a pěkně unavení. 

Na parkurech Zdeňka Spolka jsem neběhala hodně dlouho a měla jsem z toho trochu obavu, ale krom nedělní zkoušky MA3 se mi všechny móóc líbily. Dařilo se tak střídavě. Horší chvilky jsme si opět vybraly s Dorkou. Buď jsem to pokazila já (uspěchaný povel pro opuštění zóny, ztracena v prostoru, zabloudění na trati) nebo něco vymyslela ona. S její utkvělou myšlenkou, že prostě půjde na houpačku a slalom je neviditelný, jsme pobavili hodně přihlížejících. Když už se něco povedlo plynule, skopla alespoň tyčku nebo skočila áčko. Trošku si napravila reputaci posledním nedělním jumpingem. Konečně jeden čistý běh a 3. místo s pro Dorku úplně úžasným časem.

S Alfíčkem to byla jízda. Nepovedla se jen nedělní zkouška MA3, kdy měl pejsek opravdu vypnuto a ani jsme ji nedokončili. Jinak se mi s ním běhalo skvěle. Od splnění sobotní zkoušky nás dělil jeden špatně načasovaný povel, díky kterému skončil čistý běh diskem na předposlední překážce. Jinak 4 čisté výkony v otevřených bězích a jedna ukoplá tyčka v sobotním úvodním agility. Celkově  2 x 2. místo, 2 x 1. místo a v součtu za oba dny 1. místo. Je to můj nejúžasnější jednooký fox na světě. Jediné co mu musím vytknout je odložení. Dvakrát se sice povedlo úplně ukázkově, bez jediného štěknutí na jeden povel. Dvakrát tak průměrně, kdy jsme se chvilinku dohadovali a zbytek by si zasloužil diskvalifikaci.

Domů jsme vezli spoustu krásných cen a do Turnova se rádi zase někdy podíváme. Areál u Zrcadlové kozy je moc příjemné místo. Restaurace s dobrým jídlem, dost místa na venčení a za zády řeka.

Foto: annacarin