Mariánské Lázně 2011

23.05.2011 19:45

Ano ano, i takovou štreku jede správný agiliťák kvůli závodům. Vyrazili jsme už v pátek a byla nás pořádná tlupa, vlastně téměř všichni Forťáci.

Závody se konaly v areálu přírodního koupaliště Lido, takže hned vedle parkuru byla krásná písčitá pláž a rybník či jak to nazvat. Alfík tam byl jako v ráji. Z parkuru mohl jít rovnou plavat a tak celý víkend kombinoval obě své vášně. Parkury stavěl pan Zdeněk Spolek a každý den se běžel trochu netradičně 1x jumping a 2x zkouška. Alfík lítal hodně rychle a hodně nízko nad zemí, takže tentokrát padaly laťky. K tomu nelichotivé skóre 4:0 pro skočenou zónu na kladině. Áčko naopak chodil moc hezky a 4x ho dal, tak alespoň něco. Sobotní jump diskvalifikace, když si střihnul jednu nastraženou skočku navíc, omlouvá ho jen to, že ji měl v pravo. První zkoušku doběhli jen dva psi, Alfík mezi nima, ovšem kladina a jedna laťka a 2.místo, druhou zkoušku jsem pokazila já, když jsem ho navedla na jinou překážku čili disk. Neděle se nesla v podobném duchu, laťky a kladina. V jumpu mi navíc proskočil kruh bokem, jinak celkem plynulé. Zkoušky jsme taky doběhli obě, v té první jsem vyrobila jedno odmítnutí já, druhou jsme vystřihli krásně bez větších zádrhelů, ale zase jedna laťka a kladina, i tak to vyšlo na 2.místo neb ostatní psi měli cca o 20 vteřin pomalejší čas.