MČR Coursing - 28.9. 2013 Kralupy nad Vltavou

30.09.2013 10:28

Coursingová licence už nám lěží nějaký ten pátek doma, ale pořád jsem se nemohla rozhoupat k žádným závodům. Vzhledem k tomu, že podle pravidel má Alfík před sebou poslední rok a půl závodního běhání, bylo na čase někam vyrazit. Kralupy nejsou až tak úplně daleko, takže  jsem foxlata přihlásila rovnou na MR.  

Pejsci si to asi celkem užili, ale upřimě, já jsem nudnější akci už dlouho neabsolvovala. Ranní přejímka začínala v sedm a vyhlášení končilo chvíli před šestou. Psi odběhnou dva cca 30s běhy, což s rozcvičkou a vydýcháním po běhu představuje asi hodinu, kdy máte něco na práci. Zbytek je nekonečné čekání, které jsme si krátili procházkama a cachtáním ve Vltavě, ale stejně...... ještě, že bylo zrovna tak pěkně.

Foxteriéři byli přihlášeni jen ti mí, takže běhali spolu. Pro Dorku to byla velká nevýhoda, protože větší a silnější Alfík je prostě výrazně rychlejší a při srovnání v jednom běhu pak Dorísek ztrácí body. Vyhodnoceni jsme byli jako celá skupina teriérů a Dorka obsadila 5. místo a Alfík 2. místo z šesti psů. Do tajů bodování jsem nepronikla, ale přijde mi to hodně neobjektivní a tvz. "na ksicht". Každopádně psi to běhání za střapečkem milujou, takže možná na nějaký závod letos ještě vycestujem a zkusíme jiného organizátora.

Na závěr jedna krajinka, v okolí Kralup jsou opravdu "pěkná" panoramata.

V neděli jsme si zajeli spravit chuť s "Dogama" na cestě "do Pekla a zpátky". Start i cíl byl u rybníka Kupsák u Trhového Štěpánova a obkroužili jsme trasu asi 15 km po okolních lesích, lukách a polích. Celou cestu nám krásně svítilo sluníčko a bylo to moc príma.