Medlánecký sysel - 5.4. 2014 Brno

10.04.2014 08:48

Konečně po-víkendová aktualizace. Začnu pátkem 4.4. 2014, kdy jsem v rychlosti navštívila veletrh FOR PETS v Letňanech. Musím uznat, že proti loňsku bylo více zajímavějších vystavovatelů, ale nic extra nového jsem neobjevila.  Nakoupila jsem sušené smraďochy, pobrala vzorky granulí a zastavila se u stánku s přípravky FitDog. S podrobným návodem a praktickými radami z praxe jsem si odnášela vzorky energetických drinků. V sobotu 5.4. nás čekal coursing závod Medlánecký sysel v Brně, takže jsem hned večer odstartovala velký test.

Alfík nemá problém  s nabuzením před výkonem. Vždycky v sobě najde spoustu energie a vydá ji ze sebe do poslední kapičky. Unavený bývá následující den, a čím je starší, tím mu regenerace trvá déle. Dorka naopak nikdy nejede na plný plyn. Vždycky si nechává rezervy v zásobě a většinou na ní žádnou únavu ani po náročnějších akcích nepozoruju. Test tedy spočíval v tom, že Dorku jsem napájela FitDog Energy. Dostala 1 dávku večer, půl dávky ráno a půl dávky po prvním běhu. Alfíka jsem zavodňovala jen vývarem a dostal 1 dávku FitDog Recovery po skončení běhů. A výsledek....... Z Dorky byla raketa. Normálně jí Alfík hned v úvodní rovince s přehledem uteče. Tentokrát ač se snažil sebevíc, Dorka s ním držela krok a v závěru měla viditelně více sil. Večer Alf jako vždy odpadl vyčerpáním a Dorka se tvářila, že pořád nemá dost. Druhý den se situace obrátila. Dorka do dvou odpoledne odmítala vstávat a Alfík od rána chodil s míčkem a dožadoval se hry. Za mě tedy musím říct, že FitDog opravdu FUNGUJE.

Sobotní akci jsme si nadmíru užili. Organizace výborná. Obsluze navijáku a natahovači trati patří velký obdiv, opravdu to frčelo nevídanou rychlostí. Pejsci si krásně zalovili a zvládli jsme i menší procházky do přírodního parku Baba a na Medlánecké kopce, odkud byl nádherný výhled na jarní rozkvetlou krajinu.  Co se týče výsledků a vyhlašování, radši nekomentovat. Nejsem odborník, takže to nebudu rozvádět, ale v hlavě mi hlodá pár otázek a situaci, kdy jsou v licenci zapsané jiné výsledky, než se pak vyhlašují, nerozumím ani po prostudování řádu. Ale nevadí, tuhle Alfíkovu poslední coursingovou sezónu si s chutí odběháme, a třeba postupně na některé otázky dostanu i odpověď. 

Nádherné fotky z coursingu od GwenFoto.