Memoriál papillona Ričiho - 02. 08. 2014 Třešť

04.08.2014 10:20

Po delší době na závodech a zase v plné sestavě. Alfíkova noha drží už 14 dní v normální zátěži, tak už snad bude klid, klep klep. Něco málo jsme stihli i potrénovat a nebyla to taková hrůza, jak jsem čekala. I tak jsem neměla příliš velké cíle, uspokojil by mě alespoň jeden doběhnutý parkur s Alfíkem a jeden čistý s Dorinkou.

Realita byla ještě mnohem lepší. Tratě Jaroslavy Podmolové nám dokonale sedly. Byly extrémně svižné a plné tunelů, přesně, jak to mají foxálové rádi. Alfíčkovi radostí úplně jiskřilo oko a já měla co dělat, abych oba vůbec uběhala. Užili jsme si to báječně, ani jednou se nediskli a posbírali i nějaké medaile. S Alfíčkem se nám do každého běhu vloudila malá chybička. První jumping a průtet v nejrychlejším čase všech kategorií, bohužel spadla jedna laťka. Druhý jumping a příliš horlivý psovod, který zavinil odmítačku na úplné rovince, Alfík to zvládl na jedničku i s odložením před tunelem. Závěrečné agility už nebylo úplně na pochvalu, na zónovkách je nejvíce vidět ta delší pauza. Na áčku jsem blbě načasovala povel a zastavil těsně nad zónou. Kladinu sice dobrzdil, ale chytil u toho svůj obvyklý záchvat hysterického štěkání a přepadl na stranu. I jedna chyba stačila na 3. místo, čistí byli jen dva a rychleji to nikdo nezaběhl.

Dorka běhala taky moc pěkně. První jumping čistě, překvapivě i celkem rychle a 1. místo. Druhý jumping opět čistě a 3. místo. Na rychlosti nám ubíralo tropické počasí. Dorka horko moc nemusí a bylo vidět že nejede na plno. Závěrečné agility už se spíše plížila a zavařený mozeček zapomněl kolik tyček má slalom. Dvakrát jsme ho opravovali a pokazili si tak umístění v součtech kde na nás zbylo 4.místo.

Celkově jsem si celý den maximálně užila. V Třešti to mám moc ráda, hlavně díky pohodové atmosféře a rychlému průběhu. Tentokrát bylo odběháno lehce před druhou.  Na cestě domů nás ještě trošku zdrželo jedno malé opuštěné kotě, které jsme našli hned ráno při venčení psů. Nikdo o něj nestál a tak malinký kocourek skončil v Kočičím útulku ve Skrýšově.

Foto: edymoto