Náročný víkend

11.10.2010 08:53

Tak máme za sebou další závodní víkend. Vzhledem k počtu tréninků, které jsme s Alfíkem absolvovali od jeho zranění (pouze 1) jsem měla dost obavy z toho, jak to bude vypadat se zónama a ovladatelností, ale psík mě mile překvapil a běhal oba dny úplně úžasně. 

V sobotu 9.10. 2010 jsme s "Forťákama" vyrazili na závody O podzimní kvítek do Loun. Startovali jsme naposledy v kategorii MA1 a všechny běhy jsem si fakt užila. Celkové výsledky nic moc, ale kazila jsem to jen JÁ. Zdeněk Spolek opět nezklamal, postavil běhavé ovšem technicky náročnější parkury. Úvodní jumping DISK hned na třetí překážce, na startu jsem Alfíka blbě postavila, takže koukal za dvojku šikmo přímo do tunelu, který nebyl v pořadí a taky si to do něj zamířil, zbytek parkuru jsme zvládlli bez ztráty kytičky. Ve zkoušce MA1 dal Alfík překvapivě všechny zóny, nic neshodil a s menším zaváháním jsem ho nasměrovala i do správného tunelu, takže po delší době zase jeden čistý běh a 2. místo. Závěrečné agility zase DISK, parkur mi přišel celkem náročný. Přes všechny těžké pasáže se mi Alfíka podařilo ukočírovat, což mě tak vyvedlo z míry, že jsem mu zavinila dvě odmítačky na slalomu no a to mě rozhodilo ještě víc a diskvalifikace na předposlední překážce byla na světě. Ovšem zóny dával parádně, takže velká spokojenost.

V závodním tempu jsem pokračovali i v neděli 10.10.2010, ovšem už v kategorii MA2, tentokrát na dvojzkouškách v Kutné Hoře. Nebýt mé blbosti, mohl si Alfík hned na prvních závodech splnit zkoušku ale....... Parkury Jitky Novotné nebyly vůbec jednoduché, ale Alfík je zvládl perfektně. První běh bez jediné chybičky, pouze s jednou vracečkou kdy málem vlítnul do jiného tunelu a  jednou piruetkou, jenže panička debil při obratu o 180 překročila kladinu, takže DISK. Celkem mě to mrzelo, ale vydiskovala se na tom velká část startovního pole, takže aspoň malá útěcha, že nejsem jediná. Druhou zkoušku jsme doběhli taky a dokonce na 3.místě. Bohužel chybička se vloudila, jedna Alfíkova shozená laťka a jedna moje odmítačka před houpačkou, klasicky šílené oblouky všude, takže čas žádný zázrak, ale za ty zóny má mega velkou pochvalu a uvidíme jak dlouho mu to vydrží.