Neoficiálky agility Třebíč

01.11.2011 10:51

Na státní svátek 28.10. 2011 jsem se rozhodla Dorku poprvé vytáhnout na větší neoficiální závody mimo domácí půdu a sice do Třebíče. Hned ráno jsem měla trochu potíže s dopravou, takže jsem na závody přijela pozdě, začínalo se hrou, takže žádná tragédie, kdybych to nestihla, ale nakonec jsem se přiřítila chvíli před startem kategorie M. Běžel se gambler, kdy nikdo nevěděl, která překážka má kolik bodů, ale dalo se předpokládat, že za nejvíc bude slalom. Ten jsem s Dorkou záměrně vynechala, takže umístění nepřipadalo v úvahu, ale Dorka běžela hezky soustředěně akorát než jsem pak doběhla za pásku s odměnou, párkrát si do mě kousla potvora. Byla vypsaná kategorie i pro závodníky, takže jel i Alfík. Gambler se nám celkem povedl, ale zdržovali nás Alfíkovy velké oblouky, celkově tedy v M 4. místo.

Následoval jumping začátečníci - zařazen byl slalom, sice jen 6 tyček, ale já ho trénuju uličkou, takže nám chvíli trvalo než jsem ju propletla na ruku. V jedné sekvenci jsem ji taky moc utekla a Dorka pak vyhla jednu skočku, takže čistě se nám to nepodařilo, ale i jedno odmítnutí stačilo na 3. místo. Další v pořadí se běžel jumping závodníci - parkur byl pro nás celkem těžký, hned druhá skočka out a celkově byl takový hóódně malý, ale Alfík se snažil, dali jsem ho čistě, nejrychlejší čas a 1. místo. Agility začátečníci - parkur byl opravdu banální s minimem pastiček, v podstatě dvakrát dokola, nevyšla nám ale zóna na áčku i když podle mě tam zadní nohy měla, ale nevadí, čas nejrychlejší ze všech vel, kategorií. Agility závodníci - parkur obsahoval pro rychlé psy pastiček celkem dost, rozlišovačka tunel kladina a mezi. Alfík nasadil raketové tempo, fakt jsem mu vůbec nestíhala a na jednom místě jsem se dokonce vymázla, naštěstí jsem to ještě zachránila, áčko seběhl luxusně a kladinu taky krásně zastavil, takže jsme doběhli čistě, nejrychlejší čas a zase 1. místo.

V součtu Dorinka ulovila 3. místo a odvezla si spoustu mlsek a krásný pohár. Alfík v součtu 1. místo a stal se dokonce Absolutním vítězem závodů v součtu všech velikostních kategorií. Tolik cen už jsem domů dlouho nevezla a hlavně z Alfíka jsem měla fakt velkou radost. Škoda, že to byly jen neoficiálky, uvidíme jestli udrží nasazenou laťku.