O Kutnohorský groš - 09. 04. 2016 Kutná Hora

12.04.2016 16:22
Po dvouleté pauze opět v Kutné Hoře. Je to moje oblíbená destinace a tak jsem moc ráda, že se pořadatelé zase vrátili k tradici a uspořádali již pátý ročník závodu O Kutnohorský groš. 
Pořadí běhů bylo trochu netradiční, jumping, agility open a až nakonec zkoušky. Počasí moc nevyšlo a organizačně to úplně neodsýpalo. Prezence byla už od sedmi a teprve v půl třetí začínaly jedničky, což při osmdesáti startujících není žádný velký pořadetelský výkon. Po sedmi hodinách jsem byla tak ztuhlá, že už se mi běhat ani nechtělo, takže jsem se na trojky vybodla a odfrčela domů. Jinak ale nemám co vytknout. Příjemná atmosféra, výborné dobroty v kantýně a skvělé venčení s výhledem na chrám svaté Barbory. Kdyby bylo trošku tepleji, určitě bych vydržela až do konce.
Parkury hospitující rozhodčí Michaely Bařinkové byly nad očekávání hezké a zajímavé. Dařilo se střídavě. Alfík dva pro mě krásné běhy. Jumping čistě 2. místo, s jedním menším nedorozuměním, které nás stálo trochu času. Agility v nejrychlejším čase, bohužel s trochu přísně posouzenou chybou na houpačce. A na závěr překvapení, součet 3. místo, a tak jsme Kutnohorský groš přece jenom přivezli. Dorka tentokrát nebodovala. V jumpingu se na mokré trávě spíš flákala a ještě k tomu celkem zbytěčně vyrobila dvě odmítnutí. Agility už bylo ve slušném tempu, ale panička neudržela koncentraci až do konce a trestem byla diskvilifikace tři skočky před cílem.