O pohár Václava - 27. 09. 2014 Plzeň

29.09.2014 13:05

Zatímco v Liberci vrcholila česká agilitní sezóna, já dala přednost pohodovým závodům v Plzni, kde si mohli zaběhat oba foxodlaci. V Křimicích jsem nebyla několik let a nestačila jsem zírat, co za obchvat tam vyrostlo, příjezdová cesta skoro jako dálnice. Přímo na cvičáku jsem žádné zásadní vylepšení nezaznamenala. Hlavně kadibudky jsou pořád stejně smradlavé.

Závody plynuly v poklidné atmosféře. Pořadatelé sice hned ráno promrhali spoustu času zbytečnými prostoji, ale vzhledem k menšímu počtu účastníků se nakonec končilo tak nějak normálně. Navíc celé odpoledne krásně svítilo sluníčko, takže jsem opouštěla Křimice ve výborné náladě někdy kolem páté. 

Poslední dobou mám nějak štěstí na rovinkové parkury. Pod taktovkou Veroniky Vostré se běhaly i tentokrát. Úvodní agility bylo hodně likvidační. V L ho doběhli jen 3 psi. V mediích byla dobíhavost větší, ale čistě to nezvládl vlastně nikdo. S Alfíkem se nám podařil celkem pěkný průlet a ulovili jsme 1. místo. Ve výsledcích máme čistý běh, ale řekla bych, že nám zapomněli zapsat jednu chybu za srážku. Reklamovat jsem to nešla, jednak jsem neviděla, jestli to paní rozhodčí opravdu mávala a stejně byhom byli první i s tou případnou chybou. S Dorkou jsem si tradičně v prvním běhu dne moc nerozumněla, dvě odmítačky a tyčka. 

Ve zkoušce si Dorka spravila reputaci, čistý běh a 1. místo. Alfík nečekaně vypadl ze slalomu, jinak jsem s během taky moc spokojená.

Závěrečný jumping byl taková jedničková zkouška, ovšem s ošklivým náběhem do látkového tunelu. S Alfíkem jsme měli pár zádrhelů, moje nohy mu v těch rovinkách trošku nestačily a taky se pěkně vymajznul v tom látkáči. Slyšela jsem jenom divnou ránu do plechu a po doběhu jsem objevila krvavý šrám těsně pod okem. Každopádně běh čistý, neslavný čas stačil na 3. místo a oko je v pořádku. Dorka taky čistě a tradičně 4. místo. Dorka má z Křimic svůj úplně první pohár za součty z roku 2012. Tentokrát se součty bohužel nevyhlašovaly, škoda, bodoval by Alfík.

Autorem fotky je: xmimak