O Ratenickou Blechu - 13.4. 2014 Ratenice

14.04.2014 10:12

Po dlouhé době na celodenních závodech. Alfíčka jsem bohužel musela odhlásit, protože už celý týden pajdá. Zapíchl si něco do prstu na PP a kulhat začal, až když tam měl zánět, takže to teď bude na dýl. Běhala teda jen Dorka.

Parkury Jitky Marouškové byly krásně běhavé a řekla bych bez velkých záludností. Dokonce i trojková zkouška mi přišla nějak nezvykle jednoduchá. O to víc mě mrzelo, že jsem si nemohla zaběhat s Alfíkem. S Dorkou nám to tentokrát moc nešlo, laťky padaly nějak víc, než je zdrávo a Dorka se na skočkách s maximální výškou viditelně trápila. Tak moc se snažila neshodit, že to bylo jen ke škodě. Buď skákala 10 cm nad, nebo jí totálně nevyšel odraz. Asi budu muset pětačtyřicítku zařadit i do tréninku. Ve zkoušce 4 dole. V jumpingu jsem sama pokazila náběh do slalomu, jinak skoro zázrakem nespadlo nic a bylo z toho překvapivě i 1.místo. V agility zase dvě dole a opět nevyšel náběh do slalomu. Výkony tedy spíš nic než moc, ale nějaké pozitivum najít musím, takže pochvala za zónečky a bez ztráty kytičky zvládla dvoják a dokonce dvakrát.  

Co se týče organizace, chválit tentokrát nebudu. Z mnoha závodů už jsem zvyklá na vysokou laťku. O to víc vynikne každý nedostatek. Shrnula bych to jedním slovem ČEKÁNÍ - na výsledky, na maso, na běhy. K závodu byla vypsána i soutěž pro začátečníky A0 a celý den to neskutečně protáhlo. Domů jsme odjížděli lehce před půl osmou. Děs běs, příště už se na závody s takovouto "kulturní vložkou" hlásit rozhodně nebudu.  

Dorka má před sebou drobný veterinární zákrok, a jelikož je zrovna marod i Alf, nebudu to odkládat. Rušíme víkendové akce, v týdnu nás čeká malá operace a celý velikonoční víkend budeme pěkně odpočívat.