Podblanická pejskiáda 2011

24.10.2011 11:21

Tak máme za sebou první ročník povedené akcičky s názvem Podblanická pejskiáda. O co šlo? V rámci farmářských a zvířecích trhů na farmě Blaník proběhlo několik sdružených pejskařských akcí. Ráno jsem si s Alfíkem zaběhla v husté mlze závod v canicrossu, pak utíkala do poroty na posuzování výstavy psů kříženců, pak si Dorka zachytala piškoty v doplňkové sranda soutěži, pak jsem připravila parkury pro minizávod agility a pak ještě s oběma foxíky v agility závodila. Byl to trošku maraton v dost chladném počasí, ale odpoledne jsme se nakonec přece jenom trochu ohřáli na sluníčku. Děkuju Katce za uspořádání prima psí akce a pokud bude následovat další ročník, určitě s organizací zase ráda pomůžu.

No a jak se nám vedlo. V canicrossu byl tentokrát hromadný start, dost jsem se bála, jak se bude Alf chovat, ale mile překvapil, ostatních psů si vůbec nevšímal a makal jak divý. Škoda, že jsem za poslední 3 měsíce tréninkově nevyběhla ani jednou, takže 100% limitujícím článkem naší dvojice jsem byla já, ale potěšilo mě, že i zcela bez přípravy jsme poslední neskončili.

Chytání piškotů budeme muset do příště trochu vypilovat, z pěti pokusů Dorka nechytla ani jeden, s Alfíkem jsem to radši ani nezkoušela. Ale budem trénovat a příští rok to všem ukážem.

V agilty kategorie nezávodníci Dorinka zaběhla čistý běh, vyhodnocovaly se všechny velikostní kategorie dohromady a náš výkon stačil na krásné 3. místo. Na nejrychlejší jsme ztrácely cca 2 vteřiny, tak doufám, že se mi podaří Dorku ještě trochu zrychlit. No a Alfík startoval v kategorii závodníci, ale bohužel jsem trochu zazmatkovala na konci parkuru a byla z toho diskvalifikace.