Podzimní Brno

27.10.2014 09:29

O víkendu 18. - 19. 10. 2014 jsme si udělali výlet do Brna. Strach z kolon na D1 byl velký, takže jsem to v pátek v práci zabalila dříve a hned po obědě odfrčela směr Brno. Cesta byla nakonec úplně bez komplikací a po ubytování na prima ranči uprostřed lesů jsme stihli ještě prochajdu na Velký Hornek. Byla to pastva pro oči, podzimně vybarvený listnatý les hrál snad všemi barvami a z Horneku byl i docela pěkný výhled na zapadající slunce. Zpátky jsme tak tak doběhli těsně před úplným setměním.

V sobotu jsme nastoupili ke startu na tratích Petra Pupíka. Při prohlídce se mi parkury zdály celkem záludné, ale nakonec se mi všechny běžely surově. Chybičkám jsme se bohužel opět nevyhnuli. Laťky byly o dost výš, než máme běžně v tréninku. Alfík se s tím po prvním běhu, ve kterém sejmul 3 tyčky, celkem srovnal. Dorka s tím zápasila celý víkend a v každém běhu bohužel něco spadlo. Jinak ji musím pochválit, technické pasáže a zóny dávala moc pěkně. Čistý běh se povedl jen Alfíkovi, a sice nedělní jumping. Sobotní zkoušku MA3 jsme taky zaběhli bez chyb, ale moje vedení na srabáka v obtížnějších sekvencích nás stálo pár drahocenných vteřinek a o 0.03s jsme se nevešli do standartního času, škoda. Jinak výsledky v jednotlivých bězích nestály za nic, ale něco jsme ulovili v součtech. V sobotu Dorka 3. místo. V neděli Alfík 2. místo.

Hodně mě překvapilo, že se jednotlivé běhy vůbec nevyhlašovaly. Oceněny byly jen zkoušky, kde umístění dostali igelitový pytlík s pár sušenkami pro psy. A zmiňované součty, za které byl mini pohárek a pelíšek pro psa v Tesco kvalitě. Od takového velkého klubu bych čekala trošku víc.

Celkově mě atmosféra závodů moc nenadchla, za takovou dalekou cestu to asi nestálo. Užila jsem si ale prima večer s výbornou kuchyní na ranči u Jelena a taky venčení s partou foxlích kámošů. Na průzkumné výpravy je okolí cvičáku jako dělané. My jsme zvládli jen část naučné stezky Růženin lom a vyšlápli si k vysílači na vrchol Hády.

Za foto díky: Leila Macečková