Podzimní report

10.10.2011 10:08

Tak, dlouho jsem neaktualizovala, protože se mi prostě nechtělo, takže teď přidávám dění z posledních týdnů.

Dorinka má za sebou druhé hárání, proběhlo to úplně v poho. Jen jednou se u dveří objevil cizí nápadník (u dveří myšleno za vchodovými dveřmi neb my nemáme plot), ale Alfík ho střelhbitě vyhnal a pak už se neukázal. 

Na státní svátek 28.9. 2011 jsme vyrazili na závody do Plzně Křimic. Dorinka ještě dohárávala, takže většinu dne strávila chuděra v přepravce. Na programu byly dvě zkoušky a jumping, rozhodčí Lenka Pánková. Co se týče běhů, tak musím říct, že jako tým jsme se s Alfíkem v poslední době hodně zlepšili, DISKů ubývá a v Plzni jsme doběhli dokoce všechny tři běhy, bohužel Alfíkova cholerická povaha nás stále stojí zbytečné chyby v podobě shozených tyček a skočených zón. V MA2 jsme byli jen tři, jeden se v obou zkouškách disknul a druhý byl tak pomalý, že si Alf mohl dovolit i 5 chyb, takže obě zkoušky 1. místo, v první 1 tyčka a zóna na kladině, ve druhé tyčka, zóna kladina a jedno mnou vyrobené odmítnutí. Jumping byl extra tunelový a pěkně běhavý, povedl se nám krásně plynule až na ty dvě tyčky, které Alf doslova smetl, takže 8. místo.

7.10. 2011 - jsme si zajeli do Hloubětína zaběhat coursing. Oběma foxíkům to šlo parádně, dokonce i Alfík zvládl obě tratě bez zaváhání, zdá se že už získal nějaké zkušenosti a naučil se odhadovat změnu dráhy střapce i s tím jedním okem. Teď nás čeká zvykání na košík a příští běh už vyzkoušíme s náhubkem. 

9.10. 2011 - po roce jsme se vrátili na místo činu, na dvojzkoušky do Kutné Hory, kde jsme loni zahájili naše účinkování ve dvojkách. Návrat to byl velmi úspěšný. Po půlročním tréninku zastavovaných zón na kladině jsem je zkusila poprvé použít na závodech a světe div se, Alf měl zrovna asi zapnuto a fungovalo to. V první zkoušce 2 chyby, to zastavení ho trochu rozhodilo, takže za kladinou shodil tyčku a nevyšlo áčko 4. místo. Ve druhé zkoušce mi nezústal na startu, pár setin vteřiny jsem přemýšlela, že ho vrátím, ale jednička zůstala na stojanu, tak jsem běžela dál. Uvidíme jestli se mi to nevymstí příště, každopádně tentokrát jsem byla ráda, protože jsme to doběhli čistě a na 1. místě. HURÁ HURÁ HURÁ, máme první zkoušku do trojek. Další počítám dáme zase za rok, takže radost byla fakt velká. Vyhlašoval se i součet, tam jsme ulovili 2. místo.