Power and speed - 05. 03. 2016 Všetice

08.03.2016 14:05

Nová agi sezóna zahájena. Vyprosila jsem si doma půl denní vycházku a v sobotu 05. 03. 2016 jsme v plné sestavě vyrazili do Všetic na závody Power&speed. Začínalo se zkouškama a tak měli trojkaři luxusní nástup až na poledne. Psíci teď byli dva měsíce absolutně bez tréninku, takže jsem to brala jako rozehřívací start. Alfík byl pěkně rozlítaný ptáček a vůbec jsme si na rovinkových parkurech Míši Glossové nerozuměli. Doběhl jen jeden běh se spoustou chyb. Abych našla alespoň nějaké pozitivum, kromě jednoho áčka dal všechny zóny. Pomalejší Dorce sedly tratě lépe. Navíc byla alespoň trochu "rozcvičená", protože se v únoru proběhla na zimním poháru. Ve zkoušce disk, ale spíš můj. Pak už to byla jen bedna. Dvakrát 3. místo a kvalifikace do finále. I tam se Dorka snažila a vnímala. Pár tyček zazvonilo, ale udržely se a bylo z toho úžasné 2. místo. Až na to všudypřítomné bahno byly závody moc prima. Cesta od auta k hale byla na gumovky, které jsem samozřejmě neměla, a tak jsem celé odpoledne mrzla v promočených teniskách. Zázrak, že jsem to přežila bez choroby. Domů jsem kromě krásných cen přivezla asi deset kilo bahna a písku, ale jinak nemám co vytknout. Organizátoři z Nučické smečky kolem sebe šíří hodně pozitivní náladu a to je velká přidaná hodnota.    

Foto: russelljess