Šiškobraní - 22. 08. 2015 Třešť

24.08.2015 16:54

Po menší odmlce jsme se v sobotu 22. 08. 2015 vydali zase na závody. Tentokrát na Šiškobraní do Třeště. Jezdím tam moc ráda, bývají to pohodové závody. Rychlý průběh, pěkné venčení, dobré jídlo, milý pořadatelský tým a krásné ceny. Když k tomu vyjde i příjemné polojasné počasí je z toho perfektní akce. 

S výkony psíků na tratích Petra Pupíka jsem velmi spokojena ač měly sestupnou tendenci. Dorka začla pěkně z ostra - 1. místo v agility open. Ve zkoušce 2. místo, bohužel dvě chybky. No a závěrečný jumping dis, měla jsem zvolit jiné vedení. S Alfíkem se mi běhalo báječně. Konečně mám pocit, že jsme na tom parkuru společně. Chybičkám jsme se ale nevyhnuli, tentokrát zlobil slalom, takže čistý běh se nepovedl ani jeden. I tak z toho bylo 3. místo v agility open. V jumpingu jsem zvolila stejně blbé vedení jako u Dorky a taky to neustál, škoda, v součtu to stačilo "jen" na 4. místo. Ve zkoušce dis, skočil áčko, já jsem chvíli uvažovala, jestli to opravit a už jsme pak neměli šanci trefit správnou díru tunelu. Díky Jitce máme tentokrát i video: Alf,  Dorka .

Úplně poprvé jsem byla na závodech s Adámkem bez hlídače a díky hodným "tetičkám" jsme to zvládli celkem v poklidu. Zazlobil jen na zpáteční cestě v autě, kdy se probudil o chvíli dřív než bylo potřeba a asi 10 minut trápil moje uši mocným řevem.

Jinak Víťa dostal termín na operaci kolene a musela jsem k vůli tomu trošku překopat kalendář. Pár plánovaných akcí bohužel vynecháme a ještě musím pořádně promyslet, kam si troufnu zase sama bez hlídače.

Fotky: edymoto