Slavíme

12.06.2011 15:53

V sobotu 11.6.2011 slavila Dorinka 1.narozeniny. VŠECHNO NEJ TY NÁŠ MAZLÍKU. Žijeme v čase psího piva, psí čokolády, psího pečiva a psích dortů, takže jsem nemohla zůstat pozadu a taky jeden dort zkusila vyrobit. Výsledek se myslím celkem povedl a hlavně psíkům móóóc chutnal. Alfík samozřejmě dostal taky ochutnat a k jeho 4. narozeninám, které se blíží, udělám ještě větší, protože Alfík dort ještě nikdy nedostal a za to že s náma ty čtyři roky vůbec přežil si ho fakt zaslouží.

Sobotní den jsme ale strávili jak jinak než závodně. Neprozřetelně jsem se přihlásila na benefiční agility závody "Pejskové pro kočky" v Litoměřicích. Nějak mi nedošlo, jak jsou od nás Litoměřice daleko, brala jsem to z Prahy, takže ranní vstávání a cestování nebylo moc příjemné. Cvičák byl ale na krásném místě na kopci pod Radobýlem a výhled do krajiny mi hned po ránu vylepšil náladu. Jediné velké mínus takovéto polohy, je absence potoku či rybníku, v tom vedru by koupačka fakt bodla, nakonec bylo milosrdné aspoň počasí, odpoledne se zatáhlo a spadlo i pár kapek. Tratě stavěla Alice Glöcknerová, na jejích parkurech se nám tradičně nedaří a do Litoměřic jsme si málem jeli pro tři DISky. První krásně běhavý jumping, rychlý až moc, celý běh jsem za Alfíkem jaksi vlála a kombinaci tunel tunel s nastraženou zdí v pravo už jsem neuřvala a první DIS. Ve zkoušce jsem nás opět úspěšně diskla, neb jsem spletla kurz a poslala Alfíka na jinou překážku. Chtěla jsem doběhnout aspoň jeden běh, takže poslední agility moc vzhledné nebylo, nebezpečné místa jsem hodně pojišťovala, i tak jsme měli nejrychlejší čas, ale jedna tyčka a zóna na kladině tentokrát taky nevyšla a zbylo na nás 5.místo.