Špulka race

20.09.2015 18:34

Po dlouhé době jsem vyrazila někam bez psů a musím přiznat, že to byl celkem fajn relax, i když o odpočinkovou akci rozhodně nešlo. Vyžadoval se po mě běh a jestě k tomu běh do kopce. 19. 09. 2015 totiž dalovští hasiči pořádali běžecký závod Špulka race. Máme to takřka za humny, takže účast byla skoro povinná.

Žádný velký výkon nebyl v plánu, běžela jsem na pohodu, tak abych se moc nezapotila a nezadýchala. Mno, dech mi začal docházet hned v půli prvního stoupání, ale tepovku jsem udržela celkem na uzdě a po doběhu jsem v pohodě vyklusala ještě nahoru na rozhlednu. Odměnou mi byl překrásný výhled do krajiny. Snad nejhezčí ze všech, už docela početných, návštěv. Vidět bylo opravdu daleko, ale to jistě jenom proto, že jsem neměla foťák. 

Velké překvapení se odehrálo při vyhlašování, protože můj odfláknutý výkon stačil na 4.místo. Kdybych jen tušila, že se můžu dostat tak vysoko, mohla jsem se trochu hecnout a vymáčknout ze sebe víc. Na výsledkové listině stojí za povšimnutí, že spousta běžců byla poražena dětmi, hihihi.

Výsledky

Foto