Trénink s Petrou Hamšíkovou

13.01.2014 12:58

První zápis v NOVÉM ROCE je tu.

V lednu jsem měla v plánu vyrazit na neoficiálky Hopy Tropy v Pet Centru v Počernicích. Ještě nikdy jsme tam neběhali a Alfík mívá s umělými povrchy problémy, takže jsem s radostí uvítala pozvánku na trénink s Petrou Hamšíkovou, který se konal hned 4.1. 2014 tamtéž. 

Test povrchu dopadl katastrofálně. Hned v první části začla Alfíkovi krvácet přední tlapka, po bližším prozkoumání měl úplně sedřený jeden polštářek. Trénink pro nás tímto skončil. Kulhat začal až doma, když opadlo nadšení z běhu, a stejné zranění jsem mu našla na dalších dvou tlapkách. Naštěstí se ranky rychle zatáhly a po pár dnech už zase lítal jako srnka. Trénink jako takový byl príma. Zaběhli jsme si sice jen jednu sekvenci, hodně se trápili s jedním prvkem a s áčkem, ale po takové pauze se není čemu divit. Snad bude ještě příležitost k Petře zavítat na lepším povrchu.

Díky výzvě na FB jsem si vzpomněla, že od léta mám v mobilu aplikaci pro zaznamenávání tras. Lihovkou jsem si na ruku napsala připomínáka - ZAPNI ENDOMONDO a kilometry pěkně nabíhají endomondo.com.

Vzhledem k teplému počasí odkládáme zimní pauzu a brzy už začneme pořádně trénovat. Pauza totiž stejně bude, akorát později. Začalo nám s Víťou chybět cestování a tak jsme se po letech rozhodli svěřit pejsky do rukou našich rodičů a udělat si pořádný výlet. 15.2. 2014 odlítáme na měsíc do Thajska. Už se strašně těším, bude to velké dobrodružství, kromě letenek a víza do Dubaje nemáme předem zařízeno vůbec nic. Teď budu trošku škodolibá, ale doufám, že pořádná zima ještě přijde, a my před ní utečeme k teplému moři......