Trojzkoušky „Sbohem prázdniny" - 31.8. 2013 Horní Počernice

02.09.2013 10:56

Pár týdnů jsme nebyli na agi závodech a už mi to celkem chybělo. Ačkoli Počernice moc nerada, absťák, nový povrch zónovek a dobrá dostupnost mě tentokrát přilákali na startovní listinu. Ve trojkách byli přihlášení jenom dva psi, takže Alfík stále uklizen ve dvojkách. Parkurům vládla přísným okem Katka Lerlová, obzvláště na houpačce si u ní všichni musí dávat velký pozor.
Dvojky začínaly jen s desetiminutovým zpožděním, nevídaná paráda. Alfík na parkuru běhal perfektně, neshazoval, zóny zastavoval a dokonce pěkně točil kolem bočnic. Bohužel vše nemůže být perfektní, takže si tentokrát vzpomněl na staré časy a úplně zapomněl na odložení. Řval, skákal, šílel. V první zkoušce MA2  mě kousnul do prstu, můj výkřik ho trošku zaskočil, takže nakonec zůstal. Běh jsme zvládli dobře, akorát mu něco vletělo do ucha a půl parkuru třepal hlavou. Ve slalomu se oklepával taky a to už bohužel neustál a vypadl. 1. chyba a 3. místo. Druhá zkouška MA2 mi přišla asi nejtěžší a my ji kupodivu zvládli bez chyby na 1. místě. Dobrý pocit kazí nulové odložení. Trošku si teď nadávám, měla jsem ho pěkně vrátit, protože ve třetí zkoušce MA2 pak předvedl na startu totální anarchii a už jsme si ji ani nezaběhli. A to se mi parkur tak líbil.
Trojky už začínaly se solidním skluzem a domů jsem odjížděla až v půl osmé, tak nějak jsem s tím počítala už předem, takže žádné překvapení. S Dorkou cloumají hormony. Hraje si na těhuli se vším všudy a naše vystoupení se rozhodně nedalo nazývat během, spíš takovým poklusem. Obtížnost parkurů se stupňovala. První zkouška MA3 byla spíš lehká. Zvládli  jsme ji čistě a o malý chlup jsme se kupodivu vešli i do času. Druhá zkouška MA3 už měla více pastiček. Dorka všechno zvládla s přehledem, ale panička by zasloužila kousanec do zadku. Jmenuje se to jak pokazit běh na jediné překážce. Až do sedmnáctky jsme to měli čistě. S ohledem na Dorky "rychlost" jsem předpokládala, že stihnu záda, ale ona se zrovna nějak rozběhla a na jedné skočce jsme vyfásli chybu za dotyk a dvě odmítnutí, improvizovat prostě neumím. Třetí zkouška MA3 byla rozhodně nejtěžší. Dorka tentokrát nezvládla slalom a opět jsme na jediné překážce pokazily celý běh. Naběhla správně, ale asi jsem ji zmátla svým pohybem a ona se v té první tyčce protočila jako by slalom pokračoval na opačnou stranu, pak už jsme se trefovaly na vícekrát. No nevadí zvládla těžkou rozlišovačku tunel/kladina, což nám v poslední době moc nevycházelo. Jediná soupeřka se navíc diskla, takže i s příšernými trestnými body jsme braly 1. místo.
Trošku mě zklamalo vyhlašování, protože v propozicích stálo, že oceněni budou vítězové součtů. V reálu ovšem o součtech nepadla zmínka, takže Dorka měla smolíka.