Trojzkoušky .... za bílými tygry - 05. 07. 2014 - Praha Kyje

07.07.2014 10:37

Na celodenní závody se mi bez Alfíka nechce a tak s Dorkou alespoň občas vyrazíme na zkoušky. V sobotu 5.7. 2014 byly na programu Kyje. Trojky začínaly hned ráno. Po organizační stránce vše pěkně odsýpalo a parkury Štěpánky Vostré se mi běhaly skvěle. Patřily spíše k těm lehčím, každý běh obsahoval tak 2 technická místa, a spoustu rovinek, na kterých se psíci krásně rozběhli. Paradoxně právě ty rovinky stály mnoho týmů čistý běh, laťky padaly k zemi víc než obvykle. I Dorce to párkrát trošku zazvonilo, ale tyčky zůstaly na svém místě.

První zkouška byla asi nejlehčí, jako na rozběhání. Dorka to dala čistě na 2. místě. Druhá zkouška obsahovala na konci sekvenci s látkáčem pod kladinou. Spoustě týmům se to povedlo ukočírovat, ale plynule a v pohybu na to řešení prostě nebylo, obzvláště s rychlým psem. My to zvládly s jednou piruetkou a jedním odmítnutím. Náběh na kladinu byl hodně z úhlu a číhal u něj tunel. Já to ošetřovala až příliš a na kladinu jsme se napoprvé nevešly, tož 5. místo. Třetí zkouška byla hodně rychlá a moc jsme si ji užily. Čistý běh, 2. místo a pro nás asi rekordní postupovka v běhu se zónovkama. Za každý čistý běh se rozdávaly vepřové ouška a celkem vtipné kartičky. Palec nahoru pro autora povedeného nápadu. My se sice do Liberce na MČR nechystáme, ale každý čistý běh potěší, obzvlášť když se nám poslední dobou tak úplně nedařilo. 

V neděli jsem oba foxíky vzala na prochajdu a plavčit. Rozhodla jsem se prozkoumat část lesa mezi Libží a Všechlapy a musím říct, že to byl děs. Nesnáším, když cesty nevedou tam, kam podle mapy mají, nebo dokonce nevedou nikam. Prostě dojdete na kraj pole, všude vysoká tráva a bodláky. Prodírat se s holýma nohama lánem obilí se mi taky nechtělo, takže jsem se pěkně motala a plánovanou trasu nedodržela. Nakonec jsme našli alespoň parádní místo na koupání v Blanici a pěkně osvěženi doťapkali až k motorestu U rybiček. To už bylo hodně horko a tak jsem si radši zavolala taxi. Víťovi se teda moc nechtělo, ale na kus žvance se nakonec nechal nalákat.