Závodní víkend

18.04.2011 09:24

O víkendu jsme si dali pěkně do těla. Začali jsme v pátek 15.4.2011 coursing tréninkem v Praze Kyjích. Běhá se na louce hned vedle cvičáku, takže žádný velký prostor, a k dispozici je jen 5 cívek, ale na proběhnutí to stačí. Psíci oba běhali perfektně. Alfík se držel, statečně sledoval střapec a zvládl oba běhy bez ztráty orientace. Dorku jsem původně chtěla pustit jen na lomenou rovinku, ale tvářila se tak nadrženě, že jsem ji natáhla celou trať s tím, že to kdyžtak stopnem dřív. Dorísek je ale profesionálka a celou trať se hnala za střapcem jak divá. Přivezla jsem sebou i králičí kožku a při zákusu ji šikovně přihodila ke střapci, takže si oba foxíci hrdě odnesli kořist a moc se jim to líbilo.

V sobotu 16.4. 2011 jsme pokračovali na agility závodech v Plzni Křimicích. Ranní vstávání a hodina a půl cesty se vyplatila. Počasí bylo perfektní a závodní den jsme si parádně užili. Parkury stavěl Zdeněk Spolek. Výsledky celkově nic moc, ale až na zkouškový běh jsem s Alfíkem moc spokojená. Úvodní jumping jednička laťka, jinak čistý a vyjímečně i plynulý běh a 6.místo. Zkoušku si troufám nazvat katastrofou. Parkur se mi nelíbil už na prohlídce, ale všechny místa, kde jsem čekala problém jsme zvládli, naopak kde jsem ho nečekala nastal, Alf se podíval do tunelu takže DISK, pak ještě spadnul z kladiny, proletěl houpačku a skopl pár laťek. Závěrečné agility jedna piruetka před slalomem, jedna laťka a skočená zóna na kladině. 

V neděli 17.4. 2011 jsme cestovali do Kutné Hory. Pískala Alice Glöcknerová. Začínalo se agility, na naše poměry se nám běh moc povedl, ovšem nebyl by to Alfík, aby neskopnul aspoň jednu laťku, a klasicky skočená kladina, ale krásně reagoval a plynule jsme zvládli i těžká místa. Měli jsme druhý nejlepší čas a nebýt té laťky, vlezli bychom se na bednu, takhle jen 5. místo. Zkoušku jsme opět pokazili a to byla tak pěkná. Laťky lítali jedna za druhou a kladina opět skočená, takže celkem 4 chyby a  5. místo. No a záverečný jumping DISK. Čekala jsem, že nedokončíme ani slalom, protože hned za ním byl nastražený tunel, který se samozřejmě nešel, ale Alfík překvapil a to mě trochu rozhodilo, takže na následující skočku, která se šla zezadu okolo, jsem mu nechala moc prostoru a on ji vzal předem, ale jinak taky celkem podařený běh. Mega velkou pochvalu má za áčko, oba dny ho chodil luxusně, doufám, že mu to vydrží. Paradoxně v tréninku vypadá mnohem líp ta kladina, ale řekla bych, že problém bude v tom, že je všude trošku jinak dlouhá. Uvidíme, teď máme měsíc bez závodů, tak to snad trochu dopilujem.